Keverbuggy

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Keverbuggy

Bericht door Bram_R »

Beetje off-topic, maar omdat hier natuurlijk ook genoeg VW fans (met mogelijke Urabus plannen) komen, zet ik hem toch maar even hier neer.

Mijn buurman heeft onderstaande buggy.
Bouwjaar is dacht ik ergens rond 1972, er zit naar mijn weten een 1600cc keverblok in.
Hij doet er niet veel mee en zou een verkoop overwegen; hij wil wel graag weten wat zoiets ongeveer waard is.
Heeft zeer binnenkort nieuwe APK en heeft 2 z.g.a.n. sportstoelen (op de foto is er eentje uitgehaald).

Ben benieuwd naar jullie expertise!
Bijlagen
10154985_705355449529102_85870231196943853_n.jpg
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Keverbuggy

Bericht door SP-Boxer »

Deze doet denken aan de buggy van een collega van me. Zijn inderdaad auto's voor, zeg 200km/jaar ofzo. Maar wel heel leuk! Kosten om te hebben zijn vrijwel nul, dus ik zou zelf niet zo snel aan verkoop denken.

Volgens mij doen goede buggy's ca. €4000,- tot €8000,- afhankelijk van motorisering, extra's (lees: fancy onderdelen) en afwerking.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 988
Lid geworden op: 13 nov 2008 12:47

Re: Keverbuggy

Bericht door Toon »

Moeilijk te beoordelen op EEN foto maar bij nieuwe apk moet de bodem in goede conditie zijn. Toch blijft het een beetje wat de gek er voor geeft,hoe goed is de motor en bak, kan tussen de 2000 en 6000 liggen, en in uitmuntende conditie nog hoger.
Gebruikersavatar
fahtal
Berichten: 821
Lid geworden op: 21 jun 2012 21:57

Re: Keverbuggy

Bericht door fahtal »

geen idee wat de prijzen doen.

maar voor de verkoop. ik zou zeggen maak een accountje aan bij de keversite en zet hem daar op het prikbord voor een prijs die je redelijk lijkt zoals de heren hierboven zeggen.

ik had op een kevertje in 2 weken iets van 1000 views en dat zijn allemaal mensen die in het wereldje zitten en weer veel mensen kennen.

@bram gewoon zelf kopen en er een subaru inleggen;)
Plaats reactie