Forrester kopen

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Gesloten
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

Ik ben op zoek naar een forrester bij 1999 2002 nu heb ik er in 1 gereden met een hele zware koppeling hoort dat verkoper zei van wel !!!!
De knoppen voor elektrische ramen in bestuurders deur werkten niet is dat duur om te vervangen :?:

Ik hoor graag
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5622
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Forrester kopen

Bericht door erichendri »

Zware bediening koppeling duid vaak op een versleten koppeling of bijna.
Raambediening, wat doet daar niet van, is eventueel wel 2de hands te vinden.
Kan eventueel ook de zekering zijn.

Eric
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Forrester kopen

Bericht door SP-Boxer »

Lekker laten staan. Ik heb nog nooit gehoord van raambediening die het niet doet in een Subaru.

Bij twijfel altijd laten staan!


Owja, het is Forester met één "r". ;)
"I feel Legacy"
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Re: Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

SP-Boxer schreef:Lekker laten staan. Ik heb nog nooit gehoord van raambediening die het niet doet in een Subaru.

Bij twijfel altijd laten staan!


Owja, het is Forester met één "r". ;)
Sorry stond er al voor ik het wist :oops:

Ik blijf eraf bedankt was trouwens best aan de prijs :(
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Re: Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

erichendri schreef:Zware bediening koppeling duid vaak op een versleten koppeling of bijna.
Raambediening, wat doet daar niet van, is eventueel wel 2de hands te vinden.
Kan eventueel ook de zekering zijn.

Eric
Thanx ik blijf er misschien voor de helft van het geld :P
Gebruikersavatar
HEZ
Berichten: 149
Lid geworden op: 05 feb 2014 14:09

Re: Forrester kopen

Bericht door HEZ »

Ik heb sinds kort een Forester uit dezelfde serie. Tip:
Maak een account op de Autoscout site en maak een zoekopdracht aan. Je kunt instellen dat je een mail krijgt bij nieuw aanbod. Ik ben inmiddels voorzien maar heb de zoekopdracht nog niet verwijderd en krijg meerdere mails per week van nieuw aanbod. Zo kwam er gisteren een hele mooie voorbij met sidesteps en mistlampen. (en een spuuglelijk dashbord) http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Re: Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

HEZ schreef:Ik heb sinds kort een Forester uit dezelfde serie. Tip:
Maak een account op de Autoscout site en maak een zoekopdracht aan. Je kunt instellen dat je een mail krijgt bij nieuw aanbod. Ik ben inmiddels voorzien maar heb de zoekopdracht nog niet verwijderd en krijg meerdere mails per week van nieuw aanbod. Zo kwam er gisteren een hele mooie voorbij met sidesteps en mistlampen. (en een spuuglelijk dashbord) http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as

Is idd een idee, mooie auto trouwens :roll:
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Re: Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

Landcruiser schreef:
HEZ schreef:Ik heb sinds kort een Forester uit dezelfde serie. Tip:
Maak een account op de Autoscout site en maak een zoekopdracht aan. Je kunt instellen dat je een mail krijgt bij nieuw aanbod. Ik ben inmiddels voorzien maar heb de zoekopdracht nog niet verwijderd en krijg meerdere mails per week van nieuw aanbod. Zo kwam er gisteren een hele mooie voorbij met sidesteps en mistlampen. (en een spuuglelijk dashbord) http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as

Is idd een idee, mooie auto trouwens :roll:
Landcruiser
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jul 2014 15:12

Re: Forrester kopen

Bericht door Landcruiser »

Landcruiser schreef:Ik ben op zoek naar een forrester bij 1999 2002 nu heb ik er in 1 gereden met een hele zware koppeling hoort dat verkoper zei van wel !!!!
De knoppen voor elektrische ramen in bestuurders deur werkten niet is dat duur om te vervangen :?:

Ik hoor graag
Mag op slot ik heb een boswachter gekocht :D
Gesloten