Een Subaru voor naar Afrika. HELP!

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
africanemotion
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2014 23:43

Een Subaru voor naar Afrika. HELP!

Bericht door africanemotion »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Dave van der Rol. Momenteel volg ik een verkoopmanagement opleiding voor de mobiliteitsbranche op het automotive college te Nieuwegein.. wat heeft dit met Afrika te maken? februari 2015 ga ik voor mijn afstudeerproject 2,5 maand naar Afrika. Dit allemaal voor een goed doel.

Dit goede doel heet Go for Africa. de reis begint met een tocht van 3 weken naar Afrika. hiervoor hebben wij een goede, betrouwbare en krachtige auto voor nodig. Na aankomst in Senegal/Gambia ga ik, samen met mijn teamgenoot Maurice, verschillende dingen doen voor het initiatief go for Africa. Wij gaan voorlichting geven, medische spullen rondbrengen en helpen bij bouwprojecten. Dit is het project in een notendop.

Wij zijn nu al gigantisch druk bezig met het project. Wij gaan dus vanuit Nederland naar Afrika met de auto. Na onze 10 weken durende avontuur blijft de auto waarmee wij zijn gekomen achter in Afrika voor de lokale bevolking. naast de humanitaire hulp schenken wij dus ook goederen.

Wij willen een auto kopen, dit kost geld en hiervoor zoeken wij dus ook sponsoren. Wij hebben al 2 sponsoren maar dit is helaas nog niet genoeg. Nu ben ik niet specifiek hier opzoek naar sponsoren maar wel naar tips en kennis van de doorgewinterde Subaru mensen. Zelf werk ik voor een Volvo dealer alleen de monteurs raden geen Volvo aan vanwege de hoge aanschafprijs. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar een Forester. Alleen vinden jullie deze ook geschikt voor dit avontuur? En dan een normale 2 liter? of een 2.0T? Ons budget moet natuurlijk passend zijn hiervoor. Wij hopen onder de 2000 euro te blijven met de aanschaf van de auto. Het is namelijk verschrikkelijk moeilijk om mensen te vinden die willen sponsoren. Sponsoren in vorm van financiën als in een vorm van goederen. Mochten jullie tips hebben, of spot je een auto die interessant is? Of wil je toch sponsoren of ken je misschien iemand die wilt sponsoren? dan hoor ik dat uiteraard graag van jullie.

Alvast heel erg bedankt allemaal. :okeee:

- Dave van der Rol

http://www.africanemotion.nl
http://www.facebook.com/Africanemotion
Plaats reactie