Van Nuland

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Kanzozijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2013 13:45

Van Nuland

Bericht door Kanzozijn »

Ik ben van plan om een Outback te gaan bekijken. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... =233712418
Deze auto staat bij dit bedrijf http://www.autobedrijfvannuland.nl/cms/. Aangezien het een aardig eind bij mij vandaan is weet ik helemaal niks over deze garage. Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met van Nuland. Is het een betrouwbare garage of niet. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Gr Marijn
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5622
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Van Nuland

Bericht door erichendri »

Ik ben wel tevreden over Rudy van garage nuland over het onderhoud wat ik daar laat uitvoeren.
Heb er nooit een auto gekocht maar zou het zo doen als hij iets heeft staan wat ik zoek.

Eric
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Van Nuland

Bericht door niksnut »

Gewoon heen gaan. Rudy is een top gozer die mij en vele members goed en op een eerlijkmanier geholpen heeft
Van mijn kant niks dan lof.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Van Nuland

Bericht door the dude »

Ik heb nooit een auto bij Rudy van Nuland gekocht, maar heb wel kortgeleden telf.kontakt met hem gehad. Daarvoor ooit bij een toerritje zijn garage aangedaan en in beide gevallen heb ik een zeer positieve mening over hem gekregen. En dat zal zeer zeker zijn weerslag op de zaak ook hebben.

Hoewel er via andere kanalen anders over hem en zijn zaak gedacht en geschreven wordt, weet ik vrij zeker dat dit stamt uit het verleden en wordt eea door anderen helaas als waarheid aangenomen.

Maar goed, ook jij vraagt naar ervaringen met Garage van Nuland en krijgt tot nog toe positieve reakties. Ik zou zeggen, daar staat een gaaf karretje naar je zin; neem de proef op de som en overtuig jezelf van de auto, de garage en van de man die daarachter staat.


Succes, Jan
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Kanzozijn
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jul 2013 13:45

Re: Van Nuland

Bericht door Kanzozijn »

Bedankt voor de reacties mannen. Ik moet hem maandag even terug bellen. Auto is helaas onder voorbehoudt verkocht. Moet hem maandag even bellen of de auto verkocht is of niet. Ik zal het laten weten. Gr marijn
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5505
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Van Nuland

Bericht door SP-Boxer »

Mooie auto! Volgens mij heb ik deze auto een jaar of 2 terug al ooit zien staan bij Rudy, toen deze een beurtje kreeg.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: Van Nuland

Bericht door RJS »

Ik heb ook een uitstekende ervaring. Ondanks de afstand ga ik weer terug voor de grote beurt...
Gebruikersavatar
appiedriver
Berichten: 88
Lid geworden op: 08 jun 2012 07:34

Re: Van Nuland

Bericht door appiedriver »

En???? heb je hem nog gekocht??
Is wel een prachtige wagen!!
Zou ik wel willen ruilen met m,n Forester ;)
it,s nice to be importand but it,s more importand to be nice
Plaats reactie