Legacy op het oog

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

Aloha allen,

Ik zal me even kort voorstellen,Chris wonend in zuid Limburg,bijna 40 lentes en op zoek naar een station
Ik vind het altijd wel een uitdaging om zoveel mogelijk auto voor weinig te vinden,en nu is mijn oog gevallen op een Legacy,de ruimte heb ik nodig voor twee border collie's en twee tieners die regelmatig kamperen (scouting) en festivals bezoeken,waar ik dan meestal de gelukkige taxi chauffeur ben....

Nu is mijn oog op deze http://link.marktplaats.nl/689320445 gevallen,de kilometers zijn er genoeg,maar heb hier wel al gelezen dat dit bij normaal onderhoud geen probleem moet zijn voor en 2.0 verder is de kleur wel wat ik zoek,en de uitrusting is oke,airco is wel een must eigenlijk,weet niet of hier wel eens problemen mee zijn buiten de "standaard" kwaaltjes ? ik wil hem ook even van onder bekijken,zijn er specifieke punten waar op te letten ?

Ben benieuwd naar jullie ervaring(en) en commentaar 8-) en als iemand bekend is met deze wagen of handelaar,laat het horen,ook als het slecht nieuws is :mrgreen:
iron eagle
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 dec 2012 17:15

Re: Legacy op het oog

Bericht door iron eagle »

Welkom ten eerste en wat ik op internet tegenkom ziet er goed uit bij dit bedrijf:

http://www.allebedrijvenincapelleadijss ... os/reviews
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Re: Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

Dankje,en ook voor de link natuurlijk,over het algemeen weet ik wel waar op te letten,alleen boxer motoren en 4x4 zijn beide nieuw voor me :roll: :lol:
petwr
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:43

Re: Legacy op het oog

Bericht door petwr »

welkom. lijkt me een nette wagen met nog minstens 150k rijplezier!
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Re: Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

8-) ziet er inderdaad nog best netjes uit ja,interieur ook netjes,dat vind ik altijd wel belangrijk dat je niet de kriebels krijgt als je instapt en je af gaat vragen wat dat voor vlekken zijn..... :mrgreen:
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: Legacy op het oog

Bericht door RJS »

Ziet er mooi uit, die auto. Ook high/low gearing, wat erg handig kan zijn.
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Re: Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

Ik heb intussen een Legacy gevonden,wel het type 2 (?) Bj '98 maar met minder km's dan die uit de advertentie hierboven,airco high/low gearing electr.ramen 4x mistlichten 15" lichtmetaal etc etc een goede uitrusting dus

Wat loopt dat fijn zeg,geen geweldenaar maar zeker genoeg die 2.0i boxer
Als alles volgens plan verloopt kan ik 'm woensdag a.s ophalen en dan zal ik hem ook voorstellen in het juiste topic,ik ben er blij mee in ieder geval :D
Gebruikersavatar
RJS
Berichten: 1276
Lid geworden op: 18 mar 2011 09:48

Re: Legacy op het oog

Bericht door RJS »

Leuk, veel plezier ermee!
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Re: Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

:okeee: Dankje !
iron eagle
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 dec 2012 17:15

Re: Legacy op het oog

Bericht door iron eagle »

Leuk om te horen dat we er weer een Subrijder bij hebben!
Alvast een hoop veilige kilometers toegewenst met de nieuwe aanwinst!!! :okeee:
Gebruikersavatar
chris391
Berichten: 48
Lid geworden op: 01 jul 2013 21:46

Re: Legacy op het oog

Bericht door chris391 »

Dankjewel 8-) die twee dagen duren me nu al te lang haha
Plaats reactie