impreza gt 1999 (autoscout)

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Photek
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2013 11:38

impreza gt 1999 (autoscout)

Bericht door Photek »

Hallo forum,

Op autoscout heb ik interesse gekregen in een parelmoere 1999 gt turbo. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... =230055266
De auto ziet er prima uit. zoals je kan lezen heeft de auto een revisie motor gekregen en diverse upgrades.
Ik ben zelf nog nooit eigenaar van een auto geweest en dit zou mijn eerste aankoop kunnen worden.
Ik wil jullie advies vragen over het volgende:
Hoewel de auto een revisie motor heeft gekregen is de NAP km stand 270.000. Ook heeft de auto 7 vorige eigenaren gehad (hoe hebben zij de auto behandelt?). Je zou kunnen zeggen dat de auto ongelooflijk geleeft is.
Waar moet ik op letten als ik een kijke ga nemen?
BVD!

Daan
jvhecke
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 dec 2012 15:12

Re: impreza gt 1999 (autoscout)

Bericht door jvhecke »

Koop een auto in originele staat, full service history en met zo weinig mogelijk vorige eigenaars...
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: impreza gt 1999 (autoscout)

Bericht door SP-Boxer »

Volgens mij is deze auto bekend bij de Subaruclub Nederland.
Ik zie facturen liggen van Fineline Imports, deze zullen de auto misschien ook wel kennen en er iets zinnigs over kunnen zeggen.
"I feel Legacy"
Photek
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 apr 2013 11:38

Re: impreza gt 1999 (autoscout)

Bericht door Photek »

SP-Boxer schreef:Volgens mij is deze auto bekend bij de Subaruclub Nederland.
Ik zie facturen liggen van Fineline Imports, deze zullen de auto misschien ook wel kennen en er iets zinnigs over kunnen zeggen.
Bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken of ik in contact kan komen met Fineline imports.
jvhecke schreef:Koop een auto in originele staat, full service history en met zo weinig mogelijk vorige eigenaars...
De upgrades bevallen mij wel. Ik zou zelf ook iets in die trend willen en de upgrades zijn zo goed als nieuw. Wel bedankt voor de tips.
Plaats reactie