gezocht stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis 2,5 ltr Subaru boxer uit 1999

Onderdelen of auto's
Gesloten
Bronco
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jul 2019 19:49

gezocht stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis 2,5 ltr Subaru boxer uit 1999

Bericht door Bronco »

Hallo,

Ik ben voor een 2,5 ltr Subaruboxer uit naar alle waarschijnlijkheid een Subaru Legacy Outback van 1999 opzoek naar een stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis.
Stappenmotor onderdeelnr 22650AA192, zit vaak een blauwe sticker op met nr A33 661 R02 UNISIA JECS
Bobineblok onderdeelnr 22433AA570
Als je wat hebt hoor ik het graag!

Met vriendelijk groet,
Henk alias Bronco
M 0610903584
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: gezocht stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis 2,5 ltr Subaru boxer uit 1999

Bericht door quikfit »

Hier allemaal Japanse sloperijen. https://www.google.com/search?client=fi ... sloperijen
Of hier... https://www.gebr-opdam.nl/


Gr.Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
Vmax
Berichten: 288
Lid geworden op: 28 jan 2015 20:07

Re: gezocht stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis 2,5 ltr Subaru boxer uit 1999

Bericht door Vmax »

De bobine zit ook op de 1.6 modellen, die had ik op mijn EJ16 ook zitten. En moet het origineel zijn, gebruikt of imitatie? Want daar zitten nogal wat prijsverschillen in. Bij de imitatie loop je kans op inferieure kwaliteit (hoeft niet, maat van me rijdt al bijna 100K met een chinese bobine, die maar 10% kostte van het origineel.) Bij gebruikte heb je de kans, dat de bobine alsnog snel de geest geeft. Is me ook al eens gebeurd. En een originele, daar betaal je de hoofdprijs voor.
En de stappenmotor, dat is een beetje hetzelfde verhaal... Ik heb er in ieder geval geen los liggen, wel een complete 1.6 motor (waar dat allemaal wel op zit...)
Met vriendelijke groet,

Patrick
Bronco
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 jul 2019 19:49

Re: gezocht stappenmotor, bobineblok en carterpan met aanzuigbuis 2,5 ltr Subaru boxer uit 1999

Bericht door Bronco »

Beste mensen,
Ondertussen heb ik originele Subaru onderdelen bij een forumlid.
Bedankt voor het meedenken en de tips.
Origineel nieuw is inderdaad erg duur!
Grt Bronco
Gesloten