Carterpan ej20 Forrester 1998

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Bornfree
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 mei 2015 21:42

Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door Bornfree »

Er zitten roestplekken op mijn carterpan, hij lijkt hierop te lekken ?? Wie heeft er nog een liggen ??

Alvast bedankt Eric
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door erichendri »

Al geïnformeerd wat een nieuwe kost bij de dealer.
Want hoe goed is een gebruikte?

Eric
Bornfree
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 mei 2015 21:42

Re: Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door Bornfree »

In principe is een gebruikte goed, die van mij heeft waarschijnlijk een paar keer en tik gehad en is op die beschadiging gaan lekken/roesten.
Prijzen opvragen bij de dealer, weet jij een goede dealer dan die antwoord wil geven op dit soort vragen.

Eric
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door quikfit »

Bornfree schreef:In principe is een gebruikte goed, die van mij heeft waarschijnlijk een paar keer en tik gehad en is op die beschadiging gaan lekken/roesten.
Prijzen opvragen bij de dealer, weet jij een goede dealer dan die antwoord wil geven op dit soort vragen.

Eric
Koop jij bij een dealer die het vertikt om een prijsopgave te doen? Ik niet...en er zijn meerdere Subaru dealers. :D
Gewoon naar ''het magazijn'' vragen... ;)

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Verzamelaar
Berichten: 831
Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04

Re: Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door Verzamelaar »

Ik heb eentje van een EJ22E maar die is hetzelfde. In goede staat. Tientje plus verzendkosten.
Gewoon omdat het kan.
Gebruikersavatar
HEZ
Berichten: 149
Lid geworden op: 05 feb 2014 14:09

Re: Carterpan ej20 Forrester 1998

Bericht door HEZ »

Bornfree schreef:In principe is een gebruikte goed, die van mij heeft waarschijnlijk een paar keer en tik gehad en is op die beschadiging gaan lekken/roesten.
Prijzen opvragen bij de dealer, weet jij een goede dealer dan die antwoord wil geven op dit soort vragen.

Eric
Van Tol in Hilversum doet echt niet moeilijk over prijzen en onderdelen leveren!
Plaats reactie