Div.Libero parts

Zet hier je onderdelen te koop
the dude
Type auto: Skoda Fabia '14

Div.Libero parts

Berichtdoor the dude » 06 Jan 2018 23:26

https://screenshots.firefox.com/aAyKN9K ... jofogas.hu

Beetje ver weg, maarja, als de nood hoog is...... In ieder geval is eea best wel in goede staat ??
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
SubieForest
Type auto: Libero SDX-SR 1996

Re: Div.Libero parts

Berichtdoor SubieForest » 08 Jan 2018 10:58

Hoe kom je ooit op die website terecht?
Wel een beetje ver weg, dat wel. Als iemand nog wat deuren nodig heeft. Donald? Heb je alle schuifdeuren al ;)?
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met een enorm glasoppervlak. Super veel ruimte, hartstikke praktisch en een geweldig zicht rondom! Met z'n 54pk, 100Nm koppel en korte versnellingen nog best vlot en wendbaar. http://www.subaruminibusclub.nl
SP-Boxer
Type auto: Subaru Legacy 3.0R Spec B MY09; 2.2GX MY92; 2.0 turbo MY92; Vivio 0.7XLi MY96

Berichtdoor SP-Boxer » 08 Jan 2018 15:36

Zie de woonplaats van Jan onder zijn foto ;)
"I feel Legacy"
the dude
Type auto: Skoda Fabia '14

Berichtdoor the dude » 11 Jan 2018 10:13

Inderdaad SP; daar woon ik alweer 4 jaar bijna en met veel plezier.

Er rijden geregeld Hollanders en Belgen van/naar Hongarije en willen best wel spullen meenemen. Uiteraard tegen betaling.
En indien nodig kan ik ook een helpende hand bieden met kontakt leggen etc.

Er zijn ook verschillende auto-sites , waaronder Jofogas, OOYYO, en.....en.... nog een, maar ben de naam ff kwijt.
Ik zag ook ergens 2 leone Stations staan rond de 400 euro.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
SubieForest

Berichtdoor SubieForest » 19 Jan 2018 18:05

SP-Boxer schreef:Zie de woonplaats van Jan onder zijn foto ;)

Thanks Eric ;). Had het niet gezien.

the dude schreef:Inderdaad SP; daar woon ik alweer 4 jaar bijna en met veel plezier.

Er rijden geregeld Hollanders en Belgen van/naar Hongarije en willen best wel spullen meenemen. Uiteraard tegen betaling.
En indien nodig kan ik ook een helpende hand bieden met kontakt leggen etc.

Er zijn ook verschillende auto-sites , waaronder Jofogas, OOYYO, en.....en.... nog een, maar ben de naam ff kwijt.
Ik zag ook ergens 2 leone Stations staan rond de 400 euro.

Ah oké, zo zit dat.
2 Leone Stations voor 400 euro, wauw :o
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met een enorm glasoppervlak. Super veel ruimte, hartstikke praktisch en een geweldig zicht rondom! Met z'n 54pk, 100Nm koppel en korte versnellingen nog best vlot en wendbaar. http://www.subaruminibusclub.nl
SP-Boxer
Type auto: Subaru Legacy 3.0R Spec B MY09; 2.2GX MY92; 2.0 turbo MY92; Vivio 0.7XLi MY96

Berichtdoor SP-Boxer » 20 Jan 2018 15:49

:) behalve dan dat ik Marcel ben en Eric de forumbaggeraar is. (of Joep Willems moet die plek hebben afgepakt :mrgreen: )
"I feel Legacy"
SubieForest

Berichtdoor SubieForest » 23 Jan 2018 21:54

SP-Boxer schreef::) behalve dan dat ik Marcel ben en Eric de forumbaggeraar is. (of Joep Willems moet die plek hebben afgepakt :mrgreen: )

Potverdorie, ik haal jullie steeds door elkaar.... Sorry :D! Eric hoort bij de groene Legacy, Eric hoort bij de groene Legacy, Eric hoort bij de groene Legacy, als ik het nu niet onthoud.. :mrgreen:
SP-Boxer

Berichtdoor SP-Boxer » 23 Jan 2018 23:25

Tja, tijd voor Eric om zijn foto te updaten!

Eric heeft een zilvere Legacy, Eric heeft een zilvere Legacy, Eric heeft een zilvere Legacy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Je zou ons beide eens moeten ontmoeten, we lijken totaal niet op elkaar. (ik heb nog een paar jaartjes te gaan voor ik er zo uitzie :mrgreen: No offence Eric :P)
"I feel Legacy"

Terug naar “Onderdelen te koop”