Phase I versie (t/m 1998) met vier bovenliggende nokkenassen. Heeft 150 pk en 180 Nm. Zonder kabelboom, maar is te gebruiken met elke Legacy II kabelboom van 1993-1996. Mooie upgrade voor een Legacy II 2.0 dus. Of voor in een VW. Is iets breder dan een SOHC EJ20 dus past niet in een kever, wel goed in een bus. Met bijbehorende ECU en uitlaatspruitstuk (is anders dan SOHC, 4 in 1). Kabelboom zit er niet bij, is nodig voor een ander project.
Motor is een paar jaar geleden door mij opgebouwd en de auto waar die on zat wordt nu gesloopt.
Vaste prijs 250 euro.
EJ20 DOHC motor incl. gescheiden uitlaatspruitstuk
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04
EJ20 DOHC motor incl. gescheiden uitlaatspruitstuk
Gewoon omdat het kan.
Re: EJ20 DOHC motor incl. gescheiden uitlaatspruitstuk
Is dit blok ook beter geschikt om er een compressor op te bouwen of maakt dat niks uit ?
Ben nu bezig met een 2003 blok ej20 sohc
Gr Leo
Ben nu bezig met een 2003 blok ej20 sohc
Gr Leo
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04
Re: EJ20 DOHC motor incl. gescheiden uitlaatspruitstuk
Non-turbo zuigers zijn anders van constructie en kunnen geen turbodruk hebben.
Gewoon omdat het kan.
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04
Re: EJ20 DOHC motor incl. gescheiden uitlaatspruitstuk
Hier mag een slotje op.
Gewoon omdat het kan.