Subaru XT

Zet hier je eigen auto te koop
Gesloten
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Subaru XT

Bericht door the dude »

31072010(002).jpg
Als deze XT voorgoed bij mij wegrijd, zal ik er zeker moeilijk mee hebben. Ondanks dat en ook nog eens rationeel gedacht, kan het eigenlijk ook niet anders. Ik heb te veel auto's, verdikkeme!

De toekomstplannen gaan al duidelijker worden en daar passen zoveel auto's niet in. Jullie hebben de belevenissen van "Me and my XT" al die tijd kunnen volgen en weten dus aardig wat over de auto. Mocht je interesse hebben; via een PB een telf.nr uitwisselen en kan je me alle vragen stellen, welke je maar wilt. Kijk anders ook even naar mijn voorstel-topic
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

Hoop dat er nog een liefhebber voor meldt, je zorgt er toch wel voor dat die niet in onderdeeltjes wordt opgesplitst?
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
nilez
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2008 22:48

Re: Subaru XT

Bericht door nilez »

Mocht hij in onderdelen weggaan, wil graag een optie op de motor.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Staat genoteerd, maar er is al een gegadigde. Over twee weken valt de beslissing. :roll: :?:
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Bram_R schreef:Hoop dat er nog een liefhebber voor meldt, je zorgt er toch wel voor dat die niet in onderdeeltjes wordt opgesplitst?
Euh....ik wil je niet verontrusten, maar de termijn vervalt bijna. En dan...... :cry:
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

the dude schreef:
Bram_R schreef:Hoop dat er nog een liefhebber voor meldt, je zorgt er toch wel voor dat die niet in onderdeeltjes wordt opgesplitst?
Euh....ik wil je niet verontrusten, maar de termijn vervalt bijna. En dan...... :cry:
Gaat die in onderdelen weg?
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Nou ja, ik heb wat dingen lopen, maar niks concreets, Bram. Ik neem de tijd t/m woensdag.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

the dude schreef:Nou ja, ik heb wat dingen lopen, maar niks concreets, Bram. Ik neem de tijd t/m woensdag.
Nou, wat is dat is, en hoewel zonde, mocht die alleen voor de motor + kabelboom weg gaan, geef de koper dan even mijn naam mee dat ik wel geinteresseerd ben in de rest en dat ze niet met breekijzers aan de gang moeten om een stukje kabelboom vrij te leggen!

Evt. bouw ik zelf nog de hele handel voor ze uit :mrgreen:
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

De bumper staat iig genoteerd hoor Bram!
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
nilez
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2008 22:48

Re: Subaru XT

Bericht door nilez »

Zijn er meer gegadigde voor de motor? Ik ben vanaf woensdag 11 dagen op vakantie en ik hoop dat ik internet daar heb om dit te volgen.
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Subaru XT

Bericht door niksnut »

je hebt concurentie jan

http://link.marktplaats.nl/1001042907


alles van beumer staat op een veiling site . zitten een paar leuke 2,2 legacy's tussen
http://daanauctions.com/Items.aspx?SubCategoryId=51
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

niksnut schreef:je hebt concurentie jan

http://link.marktplaats.nl/1001042907


alles van beumer staat op een veiling site . zitten een paar leuke 2,2 legacy's tussen
http://daanauctions.com/Items.aspx?SubCategoryId=51
Nice, is dat bedrijf failliet dat alles zo weg gaat?
Ben benieuwd naar de biedingen.

gr. Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

De XT was enkele jaren geladen al vergeven van het water; de vochtigheid zal zn vernietigende werk ondertuessen wel gedaan hebben!?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

the dude schreef:De XT was enkele jaren geladen al vergeven van het water; de vochtigheid zal zn vernietigende werk ondertuessen wel gedaan hebben!?
Is dat deze? Heb ook wel eens een andere blauwe rotte XT gesloopt zien worden.
Ben nog benieuwd wat het opbrengt en wie hem koopt.

Bram
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Wat bedoel je met : Is dat deze?


De Beumer-XT hebben ze al sinds 2002 met de bedoeling m op te knappen enzo. Vraag anders Joost v/d W er maar eens naar. Die heeft daar nog stage gelopen of vakantie-werk. Dat weet ik niet meer.

Kijk nog even naar de deurgreep. Dat bruine is echt geen stof. Ik meen zelfs dat er een lijk inheeft gelegen. Verdronken in zijn eigen auto, zonder te water te zijn geraakt :lol:
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

De auto is onverkocht gebleven en ik heb m op stal gezet met een mooie blauwe autohoes eroverheen.
Wanneer ik de tijd heb, dat zal wel in de donkere maanden zijn, moet ie eraan geloven :|
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Subaru XT

Bericht door Bram_R »

the dude schreef:De auto is onverkocht gebleven en ik heb m op stal gezet met een mooie blauwe autohoes eroverheen.
Wanneer ik de tijd heb, dat zal wel in de donkere maanden zijn, moet ie eraan geloven :|
Eraan geloven? Wat is het plan dan precies? Demontage? Losse onderdelen van zo'n xt raak je niet makkelijk kwijt en levert ook niet veel op. Enige interessante is het blok voor de vw crowd, maar dan kun je hem toch beter als geheel verkopen toch? Of wil je je eigen reserve onderdelen voorraad?

Blijft toch jammer dat niemand zich meldt voor zo'n wagen.
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Subaru XT

Bericht door niksnut »

geduld is een schone zaak , de nieuwe eigenaar is al geboren.
er zijn meer mogelijkheden om hem onder de aandacht te brengen dan marktplaats.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Als die nwe eigenaar NET geboren is, heb ik die tijd niet meer. En dan moet ie ook nog in 1x geslaagd raken voor z'n rijbewijs over 18 jaar :)

Of weet jij mss al iemand en wil je de boel nog spannend houden, Peter?


Maar mss ga ik nog een las-cursus volgen van de winter; heb het dan toch niet zo druk als nu.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
boxer lover
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 sep 2011 16:23

Re: Subaru XT

Bericht door boxer lover »

Die XT van Beumer heb ik gekocht. Hij is er niet geweldig aan toe, maar volgens mij is er wel wat van te maken. De voornaamste problemen zitten 'm in het dak (doorgerot) en de chassisbalken (idem).
Onderdelen zijn van harte welkom. Vooral een compleet dak met sunroof zou geen slecht idee zijn...

Mocht de koets van de bovenstaande XT nog beschikbaar zijn, dan houd ik me aanbevolen.

Paul
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Nou, ik moet je teleurstellen Paul. DEZE XT blijft toch in bedrijf. Er hebben zich wat mogelijkheden voorgedaan en beslissingen gemaakt, zodat ie niet in de pan wordt gehakt :P

Om een deur te verkrijgen moet je bij Bram-R zijn, hij zal wel binnenkort een reaktie op jouw voorsteltopic geven. Het open dak, of beter gezegd de afwatering hiervan wordt een ander verhaal. Als je goed kan lassen, of iemand in jou kennissenkring, zou dan een geheel nieuw kunnen maken. Voorbeelden hoe is te vinden op andere (Am.)XT fora.

In ieder geval, veel succes,
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Subaru XT

Bericht door the dude »

Hier mag ook een slotje op, de XT zal tzt gelast worden en komt weer de weg op.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gesloten