Te koop: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD 1998 Zwart

Zet hier je eigen auto te koop
Don Leon
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:14

Te koop: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD 1998 Zwart

Bericht door Don Leon »

Hierbij zet ik mijn subbie te koop, na ruim 4 jaar met veel plezier in de auto te hebben gereden. Het is een heerlijke auto om in te rijden en hij rijdt als 'n zonnetje. De reden van verkoop is dat mijn vriendin en ik een huis hebben gekocht en ik heb een auto van de zaak gekregen. Hier onder wat info over de auto:Km stand is ongeveer 214000.

Complete blok is vervangen.
Onderblok bij 160000 (vorige eigenaar)
Koppen bij 180000
Turbo bij 200000
Eind november een my99 versnellingsbak met nieuwe koppeling en drukgroep. Gemonteerd door bekende van subaru club.

Verder veranderd:
My99 interieur inclusief deurpanelen.
De voorremmen zijn vervangen door 4-pots van een my99 met tarox schijven.Deze zijn uit elkaar geweest en nieuwe rubbers in gezet.
3meters raamstyle.
Momo sport stuur.
Koplampen en mistlampen helder glas.
Xenon.
Shortshifter.
My98 sti intercooler.
Nieuwe accu. (1week oud)
Hks imi blowoff.
Remus eind demper. Rest van de uitlaat standaard.
Witte knippers in bumper en zijscherm.

Apk tot jan 2012.

De auto is 13 jaar oud, dus de auto heeft wat krasjes, 1 is goed duidelijk op de achterbumper. Er zitten geen deuken in, maar wel zit er wat roest op de raamstijlen. Maar hier is de prijs dan ook naar.

Enige wat niet werkt is dat de auto niet met afstandbediening open en dicht gaat. Met de sleutel de cv wel en met de afstandbediening kan de auto wel op alarm. De auto is altijd te bezichtigen. Niet serieuze testrijders kunnen weg blijven, want ik geef de auto niet zomaar mee voor een testrit. Daar is de auto mij te dierbaar voor. Voor verdere vragen kan er altijd gemaild worden: leonsterke@hotmail.com
Bijlagen
Motor.jpg
Stuur.jpg
Kras.jpg
Binnen, voor.jpg
Binnen, achter.jpg
Achterkant.jpg
Subbie.jpg
Plaats reactie