Justy ECVT uit '93 te koop

Zet hier je eigen auto te koop
Gesloten
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

Justy ECVT uit '93 te koop

Bericht door ferluci »

hallo Subaru vrienden.

ik doe mijn justy verkopen.
betreft een 1.2 si ECVT uit 1993, rood van kleur met 139K op de teller.
reden van verkoop is dat de vrouw er altijd in rijdt (tot volle tevredenheid), echter zij heeft een nieuwe baan bij een villapark en moet noodzakelijkerwijs met de auto soms over het park rijden, en daar zit em de crux. De tand des tijds heeft de carrosserie in zijn greep gekregen.
beide spatbordjes voor hebben enkele ventilatiegaatjes extra gekregen, niet groot maar toch en de kleur is inmiddels ook fletser geworden.
we hebben twee mooie roestvrije spatbordjes op de kop weten te tikken, maar niet in de zelfde kleur dan de auto, dus die zitten er niet op (was wel het plan).
de motor en de transmissie zijn werkelijk perfect voor de leeftijd dus daar kan al een mooie prijs voor gevraagd worden. absoluut lekvrij en de transmissie heeft zelfs minder kilometers gedraaid dan de motor omdat het een donor is ivm het instorten van de originele transmissie.
de APK zit erop tot 3 juni volgend jaar (dinsdag de 23-ste laten doen).
wat zit er aan te komen: een roestplek op een dragend deel, kan volgend jaar afkeur zijn, nu nog niet (is te lassen). bandjes genoeg profiel voor dit jaar, volgend jaar niet meer of ternauwernood. slofjes op aandrijfassen kunnen lekken, zitten nu goed vast met klemmen. wielkasten achter vertonen ook wat roetplekjes (flensrandjes).
extraatje is wel dat de justy niet meer start middels sleutel draaien, maar met een verstopte startknop. is gekomen door een defecte solenoïde op de startmotor, waardoor het een Russisch roulette was wanneer de justy wilde starten en dat is op deze manier ondervangen. start een stuk beter nu :D :D
ik hoop dat er een liefhebber is die de justy wil hebben, al is het maar voor de onderdelen.
ik heb weinig zin om op marktplaats mensen aan de deur te krijgen die bijna Nederlands spreken en zelfs op 5 euro willen afdingen, en ik gun het Subaru liefhebbers meer.
ik hoef de hoofdprijs niet. voor 200 euro mag de justy weg.
overschrijven en rijden, 15 minuten werk. :okeee:
reageer hier of met een PB, ik geef altijd antwoord ook al duurt het soms ff.

mvg
F.
ferluci
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 mei 2014 10:25

Re: Justy ECVT uit '93 te koop

Bericht door ferluci »

liefhebber gevonden, kan op slot
Gesloten