Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Hallo allemaal

Ik wil jullie laten weten dat onze Outback 2015 LPG-G3 al enige tijd te koop staat, onder andere op Speurders:

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... r_by=price

België is niet echt een Subaru-land, maar wat ik niet kan begrijpen, is dat ik tot hiertoe weinig interesse vanuit Nederland gekregen heb, en zeker wanneer ik de prijzen vergelijk met die in Nederland (en rekening gehouden met jullie BPM etc.)

Zouden jullie mij willen laten weten wat het probleem is met mijn zoekertje a.j.b.?

Bedankt en groetjes

Guy
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door quikfit »

Hei,

Het gros van de mensen heeft geen ervaring met het importeren van een auto uit het buitenland.
Zware auto op LPG betekend hoge belasting in NL.
Subaru verkoopt ongeveer 600 a 700 auto's in NL per jaar.
Niet iedereen heeft 35.000 €uro liggen.
Wit is niet iedereen zijn favoriet.

Zomaar wat dingetjes die bij mij op komen borrelen...

Gr. Quikfit :mrgreen:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Haai Quikfit

Alleszins bedankt voor je reactie! Ik apprecieer je eerlijkheid.

Heb je enig idee van de hoogte van de jaarlijkse belasting in Nederland? In België (Vlaanderen) is dat 620 euro, alles inbegrepen. En om de auto in te schrijven betaal je eenmalig 377 euro.

En als reactie op "niet iedereen heeft 35.000 euro liggen": maar wel > 40.000 euro voor tweedehands voertuigen op benzine of diesel? Want die zijn zo verschrikkelijk duur in Nederland, vind ik!

Dank je en prettige feestdagen

Guy
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door quikfit »

Ongeveer 100 €uro per maand. http://www.belastingdienst.nl/rekenhulp ... belasting/

Gr. Quikfit
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Zeg maar ongeveer 120 tot 140 euro per maand, afhankelijk van de Nederlandse provincie!

Maar ja, tanken is dan toch wel goedkoper!

En gelukkig is het 50 euro per maand goedkoper dan op benzine.

Bedankt, groetjes en gelukkig Nieuwjaar

Guy
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door erichendri »

In mijn klasse, een bj 2000 legacy lll automaat betaal ik iets meer als 30€ mrb
per maand meer als op benzine.
Dit verschil heb je er in 1 keer tanken uit.
Ik mis een bpm bedrag wat de Hollanders moeten gaan betalen.
NL is ook geen subaruland en wit begint eindelijk weer wat populairder te worden.
Dit soort bedragen besteden zij bij een garage, niet bij een particulier.
Waarom doe je hem nu al weg eigenlijk.

Eric
Laatst gewijzigd door erichendri op 01 jan 2017 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Hoi Eric

Lang verhaal. In het kort komt het hierop neer: onze Legacy 2002 (weet je nog? Die met de P0420) werd te klein voor 3 kinderstoelen, vandaar onze Outback 2010. Zeer tevreden ervan. In 2015 heb ik toevallig een demo mogen meemaken van Subaru's Eyesight... en werd ik omvergeblazen: waauw! Ik zag dit als een waardevolle aanvulling op mijn eigen niet al te straffe stuurmanskunst. Iets later dat jaar kwam er een buitenkans mijn richting uit in de vorm van een Outback 2015 en ik dacht dat we onze Outback 2010 wel gemakkelijk verkocht zouden krijgen aan een deftige prijs voor een wagen zonder problemen. Nooit gedacht dat dat niet zou lukken. "Dan rij ik er nog liever zelf mee dan hem gratis weg te geven", en vandaar dat onze Outback 2015 nu te koop staat! Kan je nog volgen?

Ik dacht dat de BPM voor de Outback zo'n 10.000 euro is. Dat is veel, maar ik veronderstel even veel als voor een nieuwe Outback, waar ook BPM voor betaald dient te worden?

De BPM voor onze vorige Outback bedroeg zo'n 2.500 euro, als ik me niet vergis. Vanwaar dit grote verschil? Ik kan kop noch staart krijgen aan jullie BPM-verhaal!

Groetjes en gelukkig 2017

Guy
Laatst gewijzigd door guy-pc op 04 jan 2017 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door erichendri »

Dat heeft tegenwoordig met de CO cijfers te maken.
Vroeger was het een percentage.
En je weet, subaru heeft geen sjoemelsoftware en geeft een praktijk op.
En jouw auto is doordat hij nog jong een hoge BPM.
Succes met de verkoop en kun je hem niet inruilen??

Eric
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Maar de nieuwe stoot minder CO2 uit dan de vorige, en toch moet je meer BPM betalen?!
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door erichendri »

Prijzen worden elk jaar wat aangepast = lees duurder.
Er zit natuurlijk wel leeftijdsverschil tussen jouw outback.
Plus een gegeven dat je de bpm in een jaar of 8 (?) afbouwd
maar een restbedrag altijd overhoudt.

Eric
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door *thomas* »

Als ik het goed begrijp heb je nu dus een 02, 10 en 15 model?

MOET je de duurste absoluut verkopen? Anders zou ik gewoon de 02 verkopen en klaar. Daar zal je geen fortuin voor krijgen, maar je zal minder verliezen dan wanneer je de 10 of 15 verkoopt.

Heb net ook je advertentie op 2dehands gelezen, die is wel erg druk en onoverzichtelijk. Hou het kort en zakelijk, verkoopt veel beter. Foto's van de wagen op origineel lichtmetaal doet ook wonderen.
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Dag thomas

Neen, neen, de Legacy 02 is al enkele jaren geleden de deur uit gegaan.

Bedankt ook voor de tips: ik heb nu de winterbanden opliggen, vandaar de velgen. En kort en zakelijk: ik wil altijd veel te veel vertellen! Ik ga zien wat ik ermee ga doen. Twee zoekertjes zou ik ideaal vinden: 1 kort en 1 uitgebreider!
*thomas*
Berichten: 1715
Lid geworden op: 11 nov 2015 12:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door *thomas* »

Met 2 zoekertjes kom je nogal 'wanhopig' over, de woordkeuze is ongelukkig, maar je snapt wat ik bedoel.

Mensen die echt interesse hebben in je wagen zullen gerichte vragen stellen via mail of telefoon.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door SP-Boxer »

Maar waarom denkt u dat de wagen interessant zou zijn voor de NL markt? Voor 35k + BPM koop je ook een nieuwe...

Een prachtige wagen, maar ik zou toch ook eerder de 2010 Outback met wat extra verlies verkopen dan dit prachtige exemplaar.
"I feel Legacy"
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

Dat dacht ik ook, maar heb je ooit met Eyesight gereden? Ik werd hierdoor compleet omvergeblazen. Ik vind mezelf ook niet de beste chauffeur die er bestaat, en Eyesight is zeer nuttig voor iemand als ik.
guy-pc
Berichten: 68
Lid geworden op: 29 apr 2013 10:44

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door guy-pc »

SP-Boxer schreef:maar ik zou toch ook eerder de 2010 Outback met wat extra verlies verkopen dan dit prachtige exemplaar.
Daar ga ik toch nog eens goed over nadenken... Bedankt!
Gebruikersavatar
Gekke Gerritje
Berichten: 106
Lid geworden op: 19 nov 2016 20:57

Re: Subaru Outback 2015 met garantie tot 2018 + LPG-G3 + standverwarming + alarm + trekhaak + leer + ...

Bericht door Gekke Gerritje »

Ik snap wel dat je deze wagen niet verkoopt met die irritante advertentie. Maak eerst maar eens een fatsoenlijke in het Nederlands en dan op MP of Autoscout.

Als je zo een advertentie opstelt denken potentiele kopers dat ze zelf een Nigeriaan bent.
Koop een boot en werk je dood.
Plaats reactie