Forester 2002 LPG, alle beurten gehad, veel vernieuwd

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Gebruikersavatar
joop57
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 apr 2014 14:20

Forester 2002 LPG, alle beurten gehad, veel vernieuwd

Bericht door joop57 »

klokje_rond_autoweek_2016_wk25.pdf
(2.59 MiB) 358 keer gedownload
Beste mensen,

Het is zover, mijn maatje is te koop.
Gekocht in 2002, direct LPG in laten zetten, 70% (filevrije) snelweg.
100% dealeronderhouden, gewoon nog erg goede auto.
Zie ook klokje rond video Autoweek nr. 25 2016 https://www.youtube.com/watch?v=SeBuTScsKr4

Inmiddels nog 10.0000 erbij gereden, n.a.v. Autoweek keuring het rammeltje uit de uitlaat eruit geschudt en stabilisatorrubbers zijn vervangen.
Wordt geleverd met 4 roestvrije velgen en vrijwel nieuwe Nokian winterbanden.
Radio Kenwood met USB/AUX/Bluetooth/etc. en afstandsbediening blijft in auto
Auto draagt nog de 'ere tekens' van de Arctic challenge, zie https://www.facebook.com/arcticchallengegermany/posts/711003935704061
maar deze stickers kunnen natuurlijk verwijderd worden en wordt natuurlijk ook schoon afgeleverd.

Zoals keurmeester Joep Schuurman in de video zegt: Deze is nog lang niet moe en kan nog jaren mee...

PS: verkoop omdat ik al een tijd zocht naar knappe XT van 2e generatie om op LPG te zetten, rij veel op en neer naar Dordogne (Frankrijk) en vond wat meer vermogen wel leuk (zelfverwennerijtje).
Die XT heb ik gevonden, 2.0 uit 2005, dus vandaar dat mijn maatje te koop staat.
Gebruikersavatar
Powerfred
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 jun 2017 09:36

Re: Forester 2002 LPG, alle beurten gehad, veel vernieuwd

Bericht door Powerfred »

Filmpje gezien, erg leuk. Ik ga er inmiddels wel vanuit dat je maatje een nieuw maatje gevonden heeft.
Gebruikersavatar
joop57
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 apr 2014 14:20

Re: Forester 2002 LPG, alle beurten gehad, veel vernieuwd

Bericht door joop57 »

Hoi, ja inderdaad, en die rijdt er nu mee op en neer naar Frankrijk. Staat inmiddels op bijna 570.000 en gaat gewoon goed..... Succes met je zoektocht! Groet, Joop
Plaats reactie