Subaru Justy 1.0 ECVT bj aug 1990 66000km o.a. nieuwe d-riem

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Bob88
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2015 14:49

Subaru Justy 1.0 ECVT bj aug 1990 66000km o.a. nieuwe d-riem

Bericht door Bob88 »

Subaru Justy 1.0 ECVT 1990 66.000 km!

Bij deze bied ik als particulier te koop aan mijn Subaru Justy 1.0 ECVT bj 08-1990 met een echte kmstand van slechts 66000 km.

Auto is, voordat ik eigenaar werd, van oude mensen geweest die weinig gebruik hebben gemaakt van de Subaru. Nee, de auto heeft niet altijd binnen gestaan dus hier en daar is er wel een roestplek aanwezig. Ook is er hier en daar een deukje te vinden, auto is tenslotte ook 26 jaar oud. Geen drama verder want glansloos door de APK, vervaldatum nov 2016.

Doordat de auto weinig kilometers gereden heeft, ziet de binnenkant er werkelijk smetteloos uit. Alsof de tijd stil heeft gestaan. Instappen is 26 jaar terug in de tijd. Niet in gerookt en alle bekleding zonder vlekken of scheuren. Dashboard is showroom-proof. Auto is uiteraard gewassen en met een cleaner weer mooi rood gemaakt en in de was gezet.

Onlangs is er uit voorzorg nog het e.e.a. vervangen, namelijk:
⁃ Distributie riem
⁃ V-snaar
⁃ 2 nieuwe voorbanden
⁃ olie incl filter
⁃ verdelerkap
⁃ bougies
⁃ Ontsteking opnieuw afgesteld
⁃ Preventief versnellingsbak olie bijgevuld (geen lekkage)
Kortom, een goedkope, onderhouden auto met daarnaast lage maandlasten. (19,- wegenbelasting en ca 20,- verzekering)
Vraagprijs bedraagt 900,-

Voor vragen, bel/whatsapp/sms of email gerust. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Ps. op onzin en/of z.g.n. ‘ handelaars biedingen’ wordt niet gereageerd.
frontJusty2.jpg
dashJusty2.jpg
dashchair.jpg
rearJusty3.jpg
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Justy 1.0 ECVT bj aug 1990 66000km o.a. nieuwe d-

Bericht door quikfit »

Waarom wil je er alweer vanaf?

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Bob88
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2015 14:49

Re: Subaru Justy 1.0 ECVT bj aug 1990 66000km o.a. nieuwe d-

Bericht door Bob88 »

quikfit schreef:Waarom wil je er alweer vanaf?

Gr. Quikfit :okeee:
Het hele verhaal? :D
Was 3 weken geleden bij mijn ouders op bezoek. 175 heerlijk Subaru km's ver bij mij vandaan :D
Daar tevens fotoalbums doorgebladerd weer eens sinds jaren. Stuitte daar op een fotoreeks van mijn oude liefde, Honda. Had 20 jaar geleden een pracht exemplaar van een CRX weten te bemachtigen. Dacht toen eens te kijken wat er hiervan nog te koop te vinden is op internet. Tijdens deze zoektocht stuitte ik niet op een CRX maar op een heel knap geconserveerde Civic EJ9. Dom genoeg daar wezen kijken en ik was verkocht. En de Civic dus gekocht. Dus helaas moet het Subaru Beest plaats maken voor de Honda. Hoop er een liefhebber voor te vinden want het is een pracht exemplaar, deze Justy!
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru Justy 1.0 ECVT bj aug 1990 66000km o.a. nieuwe d-

Bericht door quikfit »

Verliefd zijn...wat doe je eraan... :mrgreen:

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Plaats reactie