Legacy 2.5 (2004) lpg-g3

Zet hier je eigen auto te koop
Tweelingen75
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 aug 2014 11:11

Legacy 2.5 (2004) lpg-g3

Bericht door Tweelingen75 »

Mijn Subaru Legacy is te koop. Voor de echte liefhebber valt er zeker over de prijs te praten. Zie deze link voor advertentie:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/suba ... mympSeller

Advertentietekst:
Goed onderhouden Subaru gaat weg vanwege de aanschaf van een motorfiets. De 2.5 liter boxermotor loopt soepel en is een genot om mee te rijden. Grote onderhoudsbeurt is dit jaar gegeven bij 221.000 km (bon aanwezig). APK nog tot 2 maart 2016.

Achtergrondinformatie:
De auto heeft de eerste 70.000 km op benzine gereden. Pas daarna is de lpg-installatie ingebouwd (bon aanwezig). De kleppen zijn gesteld bij 205.000km en hoeven pas weer gesteld te worden als de auto over de drie ton heen zit, want bij dit type motor moet dat na 100.000km. De oorspronkelijke koppakking (van een soort papier) gaf bij dit type auto nogal wat problemen, maar deze is bij deze auto vervangen door een metalen pakking.

Voorzien van alle opties:

comfortabele leren stoelen
stoelverwarming
electrisch verstelbare bestuurdersstoel
open dak
airco/climate control
radio/cd met prachtig geluid
cruise control
Parrot carkit voor handsfree bellen
lichtmetalen velgen

Op LPG is het verbruik circa 1:10. Het betreft hier uiteraard een G3 installatie. Werkelijk een erg fijne auto, die ik niet weg zou doen als ik me naast een motorfiets ook deze wagen zou kunnen permitteren.
Plaats reactie