Forester 2.0 automaat LPG-G3

Zet hier je eigen auto te koop
Gesloten
Gebruikersavatar
ghulst
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 apr 2015 00:05

Forester 2.0 automaat LPG-G3

Bericht door ghulst »

Een paar maanden geleden hebben wij met veel enthousiasme een Forester gekocht. Na jaren Volvo rijden, leek een Forester ons een leuke stap, maar het is het toch niet. Ik kan er niet echt lekker in 'aarden'. Vandaar dat ik de knoop heb doorgehakt en hem vandaag weer te koop heb gezet.

Het is een Subaru Forester 2.0 automaat uit 2002 met trekhaak en panoramadak. De motor loopt uitstekend, de bak schakelt naar behoren. Airco werkt prima en wordt flink koud. Eigenlijk een auto waar weinig op aan te merken is. Uniek is wel, dat je voor je voorraad gas niet naar van die kleine lampjes hoeft te turen. De gasinstallatie is aangesloten op de benzinemeter in het dashboard. Hij geeft altijd de voorraad aan van de brandstof waar je op dat moment op rijdt. Het is natuurlijk geen nieuwe meer, dus hij is niet meer in showroomstaat, maar hij staat er bij zoals hij op de foto's is. Voor wij hem kochten is de auto bij een Subaru dealer in onderhoud geweest. Voor zover ik kan zien is er niet in de auto gerookt.

Enige opmerking, de gasinstallatie moet afgesteld worden. Hij loopt prima op benzine en gas en de tank geeft ook genoeg druk. Verder loopt de motor keurig. We hebben officieel geen NAP bij de auto, omdat er een tikfout is gemaakt toen we de auto kochten. RDW brief is erbij. We proberen dat nog recht te zetten.

Ik wil wel foto's plaatsen, maar het forum vind dat ik mijn bijlagequota heb bereikt... Dan maar een linkje naar de Marktplaats advertentie.

Vraagprijs €2495, maar voor Subaru liefhebbers kan ik daar nog flink in zakken bij serieuze interesse. Prijsonderhandelingen graag niet publiek op het forum. ;)
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Forester 2.0 automaat LPG-G3

Bericht door quikfit »

Ga je voor een andere Subaru...of ga je ons verlaten :?:
Auto's met bijna 4 ton kopen :shock:

Gr. Quikfit :mrgreen:

P.S. Voor de verkoop je auto op gas laten afstellen :!: Ben je er misschien eerder vanaf.... ;)
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Gebruikersavatar
ghulst
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 apr 2015 00:05

Re: Forester 2.0 automaat LPG-G3

Bericht door ghulst »

quikfit schreef:Ga je voor een andere Subaru...of ga je ons verlaten :?:
Auto's met bijna 4 ton kopen :shock:

Gr. Quikfit :mrgreen:

P.S. Voor de verkoop je auto op gas laten afstellen :!: Ben je er misschien eerder vanaf.... ;)
Ik weet het niet. Ik denk dat we waarschijnlijk wel weer richting de Zweden gaan. Eigenlijk voelen we ons daar te veel in thuis. ;)

Motortje loopt niet anders dan een met een ton. Daar ben ik dan wel weer tevreden over. Maar het is past ons toch niet. Vroeger nog wel Impreza GT Turbo's gereden, maar nooit zelf in bezit gehad en toen was er ook geen gezin. ;)

Afstellen? Ja, misschien wel, maar ik wilde het eerst zo maar eens proberen. Het is druk bij de lpg garage hier.
Gebruikersavatar
ghulst
Berichten: 62
Lid geworden op: 27 apr 2015 00:05

Re: Forester 2.0 automaat LPG-G3

Bericht door ghulst »

De Forester heeft inmiddels een nieuw huis gevonden.
Gesloten