Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Sanne
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2015 11:53

Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Sanne »

Subaru vivio gli te koop uit 1995. Automaat defect, verder erg goed. Apk van juli 2015. Geen roest en zeer goed onderhouden. In onderdelen of geheel. Laat het me weten via dit forum of 0642228282.
Mvg,
Sanne
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Justy1300AWD »

Hmm.. kan potentieel iets heel simpel zijn (zoals gebroken koolborstels ofzo, waar ik zeer sterk aan denk gezien de klachen die je hebt) of dat heel de ECVT echt kapot is..

Wat wil je ervoor TS? Justy of een Impreza kan wel wachten tot volgend jaar ofzo, wil eerst echt klein beginnen.
Sanne
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2015 11:53

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Sanne »

Miss iets heel simpels idd, maar rijden doet hij niet en de garage kan mij niet helpen, zeggen dat het meer dan 1500 euro kost en dat is hij niet waard.

Als iemand mij voor een leuk prijsje met die koolborstels helpen kan;). Maar goed, ik probeer hem nu te verkopen dan maar. Wil jij een leuk bod doen? Bel me maar, dan overleggen we.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door erichendri »

Rijdt hij ook niet meer achterruit??

Eric
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Justy1300AWD »

Sanne schreef:Miss iets heel simpels idd, maar rijden doet hij niet en de garage kan mij niet helpen, zeggen dat het meer dan 1500 euro kost en dat is hij niet waard.

Als iemand mij voor een leuk prijsje met die koolborstels helpen kan;). Maar goed, ik probeer hem nu te verkopen dan maar. Wil jij een leuk bod doen? Bel me maar, dan overleggen we.
Zoek een andere garage. Als ze nog niet eens de moeite nemen om de startmotor los te trekken en de borstelhouder eruit te trekken kun je beter maar opzoek gaan naar een andere.

Ik bel je morgen misschien wel ff denk. Had je zelf een vraagprijs? Ik weet batshit van autoprijzen.

Heb je ook wat foto's van dat ding?
Sanne
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 aug 2015 11:53

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Sanne »

Nee deze garage daar ga ik niet meer terug. Helaas wilde de ANWB hem niet naar mijn eigen garage slepen....Maar goed, ik kan hem dus niet verplaatsen.... Dus op dit moment helpt het allemaal niet..

En nee, achteruit rijden doet hij helaas ook niet. Dan had ik hem achteruit naar andere garage kunnen brengen;).

Hij staat op Snapcar, daar staat 1 foto van hem (Utrecht 3523).

En de vraagprijs: geen idee. Voor het idee: Ik kan wat losse onderdelen al kwijt en heb een bod van de sloop. Bij elkaar zo'n 200 euro. Verkoop hem liever in zijn geheel...
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Justy1300AWD »

Nah, i'm out. M'n pa heeft geen zin om naar Utrecht te rijden namelijk.

GL met verkopen TS.
Gebruikersavatar
quikfit
Berichten: 4863
Lid geworden op: 11 jul 2012 13:51

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door quikfit »

Justy1300AWD schreef:Nah, i'm out. M'n pa heeft geen zin om naar Utrecht te rijden namelijk.

GL met verkopen TS.
Het is niet het einde van de wereld...
Zal je toch eerst je rijbewijs moeten halen...of je pa moeten trakteren op een etentje onderweg... ;)

Gr. Quikfit :okeee:
Subaru Forester SJ FB20 2013 Noorwegen
viewtopic.php?t=6157
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru vivio gli uit 1995 automaat: in onderdelen of..?

Bericht door Justy1300AWD »

quikfit schreef:
Justy1300AWD schreef:Nah, i'm out. M'n pa heeft geen zin om naar Utrecht te rijden namelijk.

GL met verkopen TS.
Het is niet het einde van de wereld...
Zal je toch eerst je rijbewijs moeten halen...of je pa moeten trakteren op een etentje onderweg... ;)

Gr. Quikfit :okeee:
Rijbewijs komt waarschijnlijk eind september begin oktober als alles zoals gepland loopt.
Plaats reactie