Leone I Pick - Up

Zet hier je eigen auto te koop
Gesloten
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Zonder kenteken en hij staat in Hongarije.

Ik heb m nog een tijdje gebruikt ipv een aanhangertje, maar die is inmiddels ook aangeschafd.
En nu staat ie alweer n tijdje onder een zeiltje zielig te wezen.

Gaat voor een zacht prijsje weg , zeg tussen de € 500,00 en € 510,00 in.
(Er is rekening gehouden met de transportkosten van de toekomstige eigenaar)

Er is slaapgelegenheid genoeg...... eigen kamer, caravan, tentje of onder de blote hemel midden op de Puszta. Een mooie rit met aanhanger EN gratis kost en inwoning voor enkele dagen......wat wil je nog meer?

Ik zal hier een foto plaatsen, een kleine geschiedenis is te vinden in mijn topic "Ahead with the Past". Zie lidnr.19.... The Dude. (mss wil er iemand eea linken? ik weet niet hoe dat moet)
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

ik krijg er geen foto meer bij!? Bijagequota is bereikt wordt vermeld.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door Justy1300AWD »

the dude schreef:ik krijg er geen foto meer bij!? Bijagequota is bereikt wordt vermeld.
Uploaden met uploadFFS, SP-Boxer zei dat bijlagen teveel ruimte innemen op de server.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5490
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door SP-Boxer »

http://subaruforum.nl/viewtopic.php?f=1 ... &start=440

Inderdaad, serverruimte gaat hard door plaatjes als bijlage toe te voegen. Extra serverruimte is relatief duur, terwijl het forum nu voor weinig in de lucht te houden is.
Uploaden is iets meer werk, maar je hebt ze dan meteen mooi groot op het forum.


Jan, ik zou proberen contact te leggen met Speedrocker, die zocht destijds ook naar een pick-up.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Bedankt Marcel, voor de link te maken naar mijn topic.

en idd, Speedrocker had toendertijd wel interesse, maar er stonden enkele dingetjes in de weg. Als hij nog aktief op het forum is, ziet hij dit ook wel.

gr. Jan
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Timo
Berichten: 176
Lid geworden op: 08 dec 2010 22:00

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door Timo »

Cool project, en aangeboden vakantie! :mrgreen:

Jammer dat het voor mij de verkeerde tijd is, blijf zo'n brat erg tof vinden.
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Timo schreef:Cool project, en aangeboden vakantie! :mrgreen:

Jammer dat het voor mij de verkeerde tijd is, blijf zo'n brat erg tof vinden.

Hier steken de tulpen de kop alweer op. Lente gaat beginnen. Dus toch maar even 'n bumpje, voordat iemand spijt gaat krijgen van een te vroeg geboekte vakantie. :)
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Jo4WD
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 jun 2012 12:32

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door Jo4WD »

Hij staat dus nog braaf op een nieuw baasje te wachten? :)
80`s boxer power!
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door julian7701 »

Hoi staat de pick-up daar nog steeds ?
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Allereerst een welgemeend sorry voor de mannen hierboven, Jo4WD en Julian 7701. Ik heb jullie reaktie toendertijd totaal gemist. :oops:

Reden van deze doorstart van dit topic is het nieuw leven inblazen van de Pick-up. De Suzuki Grand Vitara gaat het veld ruimen voor een Skoda Fabia 1.6 TDI van 2015. En die inmiddels is aangeschaft.
Sinds kort ben ik officieel gepensioneerd en wij hebben de klussen rondom de tanya zo'n beetje achter de rug. Tijd dus om eens meer de wijde omgeving te gaan verkennen. Er zijn zoveel mooie plekken in Hongarije .......

Gisteren heb ik dus de wagen tevoorschijn gehaald en gestart. Eerst de banden met de fietspomp! van verse zuurstof voorzien, accu opgeladen en de olie, bougies, etc. bekeken. Startte best, maar sloeg niet aan. Nog even wat extra bezine en hoppa ! Pruttelend en wel, maar hij deed 't. Lekker op z'n gemak warm laten worden en met gepast geweld (verkleefde remblokken en schoenen) uit de zandkuiltjes gekregen.

Hij staat nu, gewassen en wel, vóór de garage en de kap is eraf. En blijft eraf. De uitlaat heeft wat aandacht nodig en ik heb gelukkig nog een vrijwel nieuwe voorste deel liggen. Helaas kreeg ik m'm vandaag niet aan de praat, ik denk aan een verstopte benzineleiding. Morgen maar weer even naar kijken. De Brat gaat dienst doen om het oude hooi van de paarden naar de brandstapel te brengen. Ook om de ronde balen die bovenop 2 andere liggen, naar beneden te trekken. Mss ook nog wel om wat (sprokkel)hout uit de omringende bossen weg te krijgen.

Dus een goede lezer heeft dan door , dat de kap nu werkloos in een hoekje ligt. Mocht er iemand zijn of iemand kent, die zo'n kap nodig heeft? Er zijn oplossingen te vinden voor het transport richting Nederland en de prijs heel schappelijk. Een foto hier zetten gaat me niet meer lukken, maar als er iemand (Marcel :roll: ?) dat voor mij over heeft ? Heel graag en bedankt. :okeee:

Oja, ik zal het ding ook even in de Te Koop afdeling zetten.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Dat word nog een dingetje, de auto lopend te krijgen. Vandaag na nog eens een keertje proberen, toch maar een de opvoerpomp EN filtertje er onderuit gehaald. Werkt naar behoren, hoewel er best een nieuw filtertje nodig kan zijn.

Maar hoe nu verder? Kan de boel doorgeblazen worden of moet ik bij de tank beginnen met uitmesten? Die heb ik nu leeg en kan ik dan de flens wegnemen en binnenin "stofzuigen"? Wie heeft er een tip voor mij?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door SubieForest »

De Brat heeft een carburateur. Weet je zeker dat de benzinetoevoer verstopt zit? Heb je de benzinetoevoerslang naar de carburateur er al afgehaald, in een emmer of een pet fles gestopt en gekeken of er benzine uitkomt? Als er benzine uitkomt scheelt dat een hoop werk, dan kan je het beste de carburateur schoonmaken denk ik. Als er geen benzine uitkomt zou ik persoonlijk de hele slang eraf halen in de wasbak doorspuiten en er weer opzetten. Hoe kan zo'n slang eigenlijk verstopt raken?

Heb je trouwens een foto van de Brat? Ben wel benieuwd eigenlijk ;).
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Zoals je ziet loopt ie weer. Na 3,5 jaar heeft het er moeilijk mee gehad.
Door de bijna lege tank gaat er toch iets niet goed daar. Roest en verouderde benzine die licht stroperig word enzo.....
Ik heb het filtertje en opvoerpompje gecheckt en werkte goed. Tank geleegd en weer gevuld met gezeefde benzine + 3 liter schone. Met de fietspomp en verloopnippel nog even de aanvoerslang doorgeblazen.
De auto n paar 100mtr over de poesta gesleept en voila. Liep echt niet lekker maar na n paar km ging 't een stuk beter.


Met op de achtergrond de z.g. ''Super Blauwe Bloedmaan''.
Bijlagen
20180131_170723.jpg
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SubieForest
Berichten: 510
Lid geworden op: 29 sep 2015 19:24

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door SubieForest »

Mooi dat-ie het weer doet!

Met Nederlandse kentekenplaten in Hongarije ;)? Mag dat daar, of rij je er alleen mee over privéterrein?
Subaru Libero = smal, vierkantig geval op wielen met veel te veel glas. Super veel ruimte en een geweldig zicht rondom dus. http://www.subaruminibusclub.nl
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Dat is een schijnbeweging. De platen had ik nog liggen. En ik rijd alleen op eigen terrein en soms even op de bospaden.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door julian7701 »

Ahh die subaru gaat dus eerst uit de verkoop als ik het goed begrijp ?
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Neehoor, de advertentie mag blijven staan. Voor de, tot nog toe, onbekende liefhebber.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Sonny
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2018 22:07

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door Sonny »

Wat een leuke auto, had hem of haar al een paar keer zien staan.
Jammer dat het een heel eind weg is, anders....
Gebruikersavatar
Bram_R
Berichten: 1216
Lid geworden op: 17 nov 2008 13:05

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door Bram_R »

the dude schreef:Dat is een schijnbeweging.
:mrgreen:
...ervaring is datgene wat je hebt, net nadat je het nodig had...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Leone I Pick - Up

Bericht door the dude »

Zoals gemeld is deze verkocht, dus dit topic mag gasloten worden.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gesloten