Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
jorrozorro
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:52

Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door jorrozorro »

Hoi allemaal!

Een paar jaar met veel plezier rond gereden in m'n (ondertussen oldtimer) leone 2. De APK kwam deze auto nu niet meer door ivm een enorme berg laswerk op de welbekende plaatsen.

Het betreft deze: 24RVD1

Het is mij te duur/niet meer de moeite om hier kosten aan te maken (volgens garage meneer laswerk <€2000)

Misschien dat iemand het aandurft? Zo niet dan zijn er vast nog zeer bruikbare onderdelen:
Motorisch prima (klepstoters tikken wel) en lekt wat koelvloeistof maar weet vrij zeker dat dit niet de koppakking is, daar was m'n vorige wel op gesneuveld namelijk.
Originele turbo velgen
Extra stalen set velgen met prima winterbanden
trekhaak niet gemonteerd

Ik heb niet oneindig de tijd om de auto te laten staan bij de garage maar heb natuurlijk liever dat de auto als geheel nog een kans krijgt dan in onderdelen...

Erg benieuwd naar evt reacties.
Met groet, Jorrit

Standplaats omgeving Asten (NB)
18072011072.jpg
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door julian7701 »

jorrozorro schreef:Hoi allemaal!

Een paar jaar met veel plezier rond gereden in m'n (ondertussen oldtimer) leone 2. De APK kwam deze auto nu niet meer door ivm een enorme berg laswerk op de welbekende plaatsen.

Het betreft deze: 24RVD1

Het is mij te duur/niet meer de moeite om hier kosten aan te maken (volgens garage meneer laswerk <€2000)

Misschien dat iemand het aandurft? Zo niet dan zijn er vast nog zeer bruikbare onderdelen:
Motorisch prima (klepstoters tikken wel) en lekt wat koelvloeistof maar weet vrij zeker dat dit niet de koppakking is, daar was m'n vorige wel op gesneuveld namelijk.
Originele turbo velgen
Extra stalen set velgen met prima winterbanden
trekhaak niet gemonteerd

Ik heb niet oneindig de tijd om de auto te laten staan bij de garage maar heb natuurlijk liever dat de auto als geheel nog een kans krijgt dan in onderdelen...

Erg benieuwd naar evt reacties.
Met groet, Jorrit

Standplaats omgeving Asten (NB)
18072011072.jpg
wat voor prijs heb je in gedachten dan?
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
subyxt
Berichten: 81
Lid geworden op: 23 nov 2013 18:54

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door subyxt »

Ja kun je een richt prijs geven ??
mogelijk heb ik interesse om hem weer mooi op de weg te zetten
maar dat hangt wel van de prijs af

gr Roel
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door niksnut »

idd de prijs :D :D

i am in love
jorrozorro
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:52

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door jorrozorro »

Sorry een beetje een trage reactie, ging uit van een melding bij nieuwe berichten.

In ieder geval:
Voor de auto wil ik graag minimaal €500 hebben. Even een beetje specificatie waar ik dat bedrag vandaan vis.
Velgen ca 200, winterbanden set ca 100 en een beetje voor de complete auto zelf natuurlijk. (ipv bedrag bij vrijwaring) De trekhaak en andere losse zaakjes zitten er natuurlijk gewoon bij.

Zelf niet zo technisch maar het werk werd geschat op om precies te zijn € 1500-1800 door een garagebedrijf in de buurt. Achterbrug was aardig door begreep ik. Wielranden achter en er zit achter aan de zijkant een gat. Heel stuk plaat zal dus wel vervangen of anders gedicht moeten worden.
Als ik het geld makkelijk kon missen had ik zelf zeker het vertrouwen gehad en de auto laten maken. Vorige jaren zonder aanzienlijke kosten telkens door de APK gekomen, met vorig jaar wel de melding dat er dit jaar het een en ander aan zou gaan komen... so I noticed.

Is er nog steeds interesse? :shock:
De foto is trouwens van toen ik m net had!! (sorry geen recentere op computer)

Groet
Jorrit
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door julian7701 »

jorrozorro schreef:Sorry een beetje een trage reactie, ging uit van een melding bij nieuwe berichten.

In ieder geval:
Voor de auto wil ik graag minimaal €500 hebben. Even een beetje specificatie waar ik dat bedrag vandaan vis.
Velgen ca 200, winterbanden set ca 100 en een beetje voor de complete auto zelf natuurlijk. (ipv bedrag bij vrijwaring) De trekhaak en andere losse zaakjes zitten er natuurlijk gewoon bij.

Zelf niet zo technisch maar het werk werd geschat op om precies te zijn € 1500-1800 door een garagebedrijf in de buurt. Achterbrug was aardig door begreep ik. Wielranden achter en er zit achter aan de zijkant een gat. Heel stuk plaat zal dus wel vervangen of anders gedicht moeten worden.
Als ik het geld makkelijk kon missen had ik zelf zeker het vertrouwen gehad en de auto laten maken. Vorige jaren zonder aanzienlijke kosten telkens door de APK gekomen, met vorig jaar wel de melding dat er dit jaar het een en ander aan zou gaan komen... so I noticed.

Is er nog steeds interesse? :shock:
De foto is trouwens van toen ik m net had!! (sorry geen recentere op computer)

Groet
Jorrit
heb je foto's van de roestplekken? misschien valt het namelijk wel mee met de roest, sommige APK Monteurs kunnen namelijk ook behoorlijk overdrijven..
Subaru Altijd genieten!
jorrozorro
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:52

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door jorrozorro »

Ik weet dat ze vorig jaar een beetje met een schuin oog hebben gekeken, eerlijk gezegd denk ik dus niet dat het meevalt. Foto's heb ik niet, kan ik wel proberen te maken.

Ik ben echter gebeld ondertussen dat er iets met de auto moet gaan gebeuren. (Staat al 3 weken daar)

Donderdag of vrijdag ga ik er heen, en kan proberen het nog een week te rekken maar weet niet of ze hier in mee gaan. Een plek om de auto anders heen te brengen heb ik ook niet, anders had ik dit zeker gedaan!!

Foto's dus misschien in het weekend maar ik beloof niks. Met wat pech wordt de auto zaterdag afgeschreven :(
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door niksnut »

waar staat ie ? mag via PM
jorrozorro
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:52

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door jorrozorro »

autobedrijf Swinkels in Asten-Heusden
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door niksnut »

das me net ff te ver voor een bliksem bezoek :(
jorrozorro
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:52

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door jorrozorro »

Er zijn in de afgelopen twee weken enkele geïnteresseerden geweest, voor de hele auto of eventueel alleen de motor, niemand heeft het aangedurfd.

Helaas, de auto zal binnenkort afgevoerd worden! Wat bruikbaar spul zoals velgen, spatlappen en klein spul heb ik er afgehaald en zal ik binnenkort eens inventariseren en op het onderdelen forum-deel zetten.
Verzamelaar
Berichten: 831
Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door Verzamelaar »

Ik heb wel interesse om de motor en bak eruit te halen indien nog mogelijk... Prijs komen we wel uit?
Gewoon omdat het kan.
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Inventarisatie interesse Leone 2 station 1986

Bericht door julian7701 »

die 4 lichtmetalen velgen ik wil je een bod doen 100,- voor alle 4 exclusief verzenden dat moet er dan nog bijkomen..
Subaru Altijd genieten!
Plaats reactie