Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door julian7701 »

Ik zag een subaru leone 1.6 coupe(misschien dat sommigen hem al wel hebben gezien) staan op internet maar ik heb ondertussen al een Leone geregeld, ik denk ik zal eens hem hier opzetten.
hij zij tegen mij dat er een nieuwe apk was opgekomen. maar als hij niet verkocht word zal hij helaas het slachtoffer worden van de slooppremie, en daar is het voor deze nog geen tijd voor! dus hopen dat hij misschien via hier nog een nieuw baasje kan krijgen.. voor verdere informatie mail de eigenaar even.. auto staat in Rotterdam.

Link: http://www.sixstarscars.com/index.php?o ... 9&Itemid=3

dus hopen dat hij geen slachtoffer wordt van de slooppremie...
(ik hoop wel dat ik deze link van een ander forum hier mag opzetten)
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door julian7701 »

julian7701 schreef:Ik zag een subaru leone 1.6 coupe(misschien dat sommigen hem al wel hebben gezien) staan op internet maar ik heb ondertussen al een Leone geregeld, ik denk ik zal eens hem hier opzetten.
hij zij tegen mij dat er een nieuwe apk was opgekomen. maar als hij niet verkocht word zal hij helaas het slachtoffer worden van de slooppremie, en daar is het voor deze nog geen tijd voor! dus hopen dat hij misschien via hier nog een nieuw baasje kan krijgen.. voor verdere informatie mail de eigenaar even.. auto staat in Rotterdam.

Link: http://www.sixstarscars.com/index.php?o ... 9&Itemid=3

dus hopen dat hij geen slachtoffer wordt van de slooppremie...
(ik hoop wel dat ik deze link van een ander forum hier mag opzetten)
O'ja dit betekend niet dat hij er 1.000,- voor wil hebben...
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
stealthylegacy
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 jan 2014 11:56

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door stealthylegacy »

Deze verdient zeker wel een nieuw baasje :)
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door SP-Boxer »

Absoluut!

Ernstig doorgerotte exemplaren is jammer, maar het is niet anders. De nette moeten echt gered worden. Laat ze niet winnen met hun slooppremie. Slooppremie is één grote farce. Knappe auto's zijn hiervan met regelmaat de dupe en historisch erfgoed wordt vernietigd!!!
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door julian7701 »

SP-Boxer schreef:Absoluut!

Ernstig doorgerotte exemplaren is jammer, maar het is niet anders. De nette moeten echt gered worden. Laat ze niet winnen met hun slooppremie. Slooppremie is één grote farce. Knappe auto's zijn hiervan met regelmaat de dupe en historisch erfgoed wordt vernietigd!!!
Nou inderdaad! de staat maakt met dit soort dingen een hoop historische auto's kapot(maar wat word hier in Nederland nou niet kapotgemaakt)van mij mogen ze zo'n slooppremie wel afschaffen, straks is het jaren 80 wagenpark ook helemaal weg :( en dat is ook nederlands erfgoed, maar inderdaad verrotte exemplaren is geen eer aan te halen... :cry:
Subaru Altijd genieten!
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door julian7701 »

Inmiddels is de auto verkocht! aan mij :mrgreen:
Subaru Altijd genieten!
petwr
Berichten: 306
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:43

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door petwr »

gefeliciteerd! en als ik zo lees wat voor auto's je hebt, staat er een dikke schuur achter je huis :)
Gebruikersavatar
julian7701
Berichten: 230
Lid geworden op: 13 jan 2012 07:27

Re: Subaru Leone 1.6 Coupe: moet echt gered worden!!!

Bericht door julian7701 »

petur schreef:gefeliciteerd! en als ik zo lees wat voor auto's je hebt, staat er een dikke schuur achter je huis :)

Helaas geen dikke schuur we hebben maar een schuur voor max 2 a 3 auto's, daar staan de belangrijkste mooiste 2 auto's de rest staat gewoon buiten..
Subaru Altijd genieten!
Plaats reactie