te koop Subaru Legacy Outback 2004 ,

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
david
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2013 11:45

te koop Subaru Legacy Outback 2004 ,

Bericht door david »

Ik ben David en heb een Subaru Legacy Outback van 2004, het is een 6 cil. 3000cc, ik heb nog nooit een mooiere en snellere auto gehad, deze heeft standaard 250 pk, het is een feest om mee te rijden! De auto heeft alle denkbare opties ! Hij ziet er uit als nieuw en is altijd bij een officiere Subaru garage in onderhoud geweest met alle aantoonbaare fakturen !
Nu ik op pensioen ben heb ik zo'n grote zware auto niet meer nodig en zoek iemand die er nog jaren plezier mee wil beleven ! Mijn vorige Subaru was ook een Outback 4 cil. 2500cc en daar heb ik probleemloos 580.000 km mee gereden, maar heb die verkocht nadat er iemand met de gladheid was tegen gegleden, ik heb iemand gevonden die hem zelf kon maken, dus die rijdt er nu nog altijd mee! Ja volgens mij is Subaru onverslijtbaar !
Bij deze een kleine beschrijving van mijn Subaru Legacy Outback 2004:
Subaru Legacy Outback 6cil. 3000cc, van 2004, Benzine, alle opties, , Vierwielaandrijving, ABS, , Alarm, Automatische transmissie, Boordcomputer, Centr.vergrendeling, Cruise control, Elektr. ramen v + a, Lederen bekleding,Schuif- en kanteldak, Verwarmde zetels, Lichtmetalen velgen, Mistlampen,,Metallic zilvergrijs lak, Navigatiesysteem, Open dak, neerklapbare achterbank, Parkeersensor, Radio & CD, Stuurbekrachtiging, Airco, Traction control, Stabiliteitscontrole, trekhaak voor 2000 kg.
Ik wil de auto van de hand doen voor 6800 euro, men kan mij altijd bereiken op, tel: 0477.458673. Wie weet is er een entousiast ? mvg, David.
Bijlagen
Subaru koffer helemaal plat.jpg
Subaru Stuur.jpg
Subaru R achter binnen.jpg
Subaru Legacy Outback 2004 rv.2.jpg
Subaru Legacy Outback 2004 L.jpg
Subaru Legacy Outback 2004 ra.jpg
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: te koop Subaru Legacy Outback 2004 ,

Bericht door erichendri »

Km stand is best wel handig om ook te vermelden.
Succes met de verkoop.


Eric
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: te koop Subaru Legacy Outback 2004 ,

Bericht door SP-Boxer »

EDIT: ik zie nu dat dit een belgische auto is. Prijs lijkt dus lager dan hij is...
"I feel Legacy"
Plaats reactie