Subaru legacy station van 1999 te koop

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
Ronald
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2013 14:54

Subaru legacy station van 1999 te koop

Bericht door Ronald »

Te koop onze betrouwbare Subaru Legacy station van 1999. De auto heeft 193.000 km gelopen. Heb de auto 2 jaar geleden bij BMW dealer vriesendorp gekocht. Wij zijn de 2de eigenaar. Interieur en exterieur netjes. December grote beurt gehad bij onafhankelijke garage. Alles werkt zoals het hoort alleen.....de koppeling is defect. Dis voor de handige sleutelaar een mooie kans. Nette en goeie gezinsauto voor een klein prijsje.
- Electrische ramen v/a
- Centrale vergrendeling op afstand
- GOede werkende airco
- Trekhaak
- Zgan vredestein banden rondon
- Recente uitlaat
- CD speler met 4 speakers

Bod vanaf 1000 euro welkom.
De auto heeft momenteel de donkere wieldoppen
De auto heeft momenteel de donkere wieldoppen
089.jpg
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5622
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Subaru legacy station van 1999 te koop

Bericht door erichendri »

Waarom doe je hem weg??

Eric
subjejusty
Berichten: 152
Lid geworden op: 07 sep 2010 20:29

Re: Subaru legacy station van 1999 te koop

Bericht door subjejusty »

Ronald schreef:Te koop onze betrouwbare Subaru Legacy station van 1999. De auto heeft 193.000 km gelopen. Heb de auto 2 jaar geleden bij BMW dealer vriesendorp gekocht. Wij zijn de 2de eigenaar. Interieur en exterieur netjes. December grote beurt gehad bij onafhankelijke garage. Alles werkt zoals het hoort alleen.....de koppeling is defect. Dis voor de handige sleutelaar een mooie kans. Nette en goeie gezinsauto voor een klein prijsje.
- Electrische ramen v/a
- Centrale vergrendeling op afstand
- GOede werkende airco
- Trekhaak
- Zgan vredestein banden rondon
- Recente uitlaat
- CD speler met 4 speakers

Bod vanaf 1000 euro welkom.
027.jpg
089.jpg
Ronald
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2013 14:54

Re: Subaru legacy station van 1999 te koop

Bericht door Ronald »

Ik had de auto in eerste instantie gekocht om een half jaar op een neer te kunnen rijden naar mijn werk. Dat zou de duur van het project zijn. Daarna zou ik wel verder kijken. Ondertussen is dat meer dan 2 jaar geworden omdat de auto verder goed beviel. De wens naar iets met meer vermogen is er al geruime tijd. Nu is daarom een goed moment om de stap te nemen.

Ik heb overigens een afspraak voor a.s. vrijdag bij de subaru dealer in heemskerk om de koppeling te laten vervangen. Als dat gebeurd is is de kans toch groot dat de auto zomaar weer een paar jaar blijft. Zoeken naar een andere auto is gewoon weer een hoop gedoe. Je zal dus snel moeten zijn.
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Subaru legacy station van 1999 te koop

Bericht door niksnut »

ik zeg , lekker door rijden.
meer vermogen betekend ook meer kosten, en zo betrouwbaar als een leggie vind je niet bij een ander merk :)
Plaats reactie