Wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan?

Commentaar, feedback, suggesties en ideëen
boswachterfan
Type auto: Forester 2.0X 2002 (mod 2003)

Re: Wat heb jij vandaag aan je hobby gedaan?

Berichtdoor boswachterfan » 25 Nov 2017 17:33

Olie gewisseld en de koplampsproeierpompconversie 8-) gedaan. Er zit nu een Duitse pomp in :x Maar hij spuit weer als een 20-jarige die mee heeft gedaan aan 40 dagen zonder seks. :mrgreen: Nog dank aan degene die deze ombouw een keer heeft geplaatst. Kon het stukje niet meer vinden...
DucATIRadeon
Type auto: 2011 forester en 2015 outback 2.5 CVT Lineartronic eyesight

Berichtdoor DucATIRadeon » 26 Nov 2017 13:29

niet subaru maar wel hobby:
ducati paralleltwin motorblokken in elkaar zetten met de nodige modificaties voor betrouwbaarheid.
zit nog behoorlijk in de amateuristiche kinderschoenen, maar veel van mijn onderzoekjes/mods/uitpluiswerk etc houd ik hier bij: www.panigaletwins.nl
FrieseForester
Type auto: Subaru Forester 2.0 SG

Berichtdoor FrieseForester » 27 Nov 2017 20:12

Vandaag heb ik niks gedaan maar wel via mijn zwager een leuke Facebook pagina gevonden met allerlei leuke dingen over Subaru.
Hier is de link voor degene die de pagina (net als ik) nog niet kennen : Subimods.com
Er staat bv sinds 20 november een filmpje uit Rusland op waarin een Forester 2,5 Turbo een vrachtwagencombinatie de heuvel optrekt op de snelweg.
Dacia 4 all, Subaru 4 selected
Rene
Type auto: Leone 1 1,3DL MY84 Impreza Plus 1,6TS AWD MY05

Berichtdoor Rene » 03 Dec 2017 17:32

Vandaag heeft de plus even dienst gedaan als werkpaard..
Van een kennis is de motor van zijn auto ( een 1 of andere daihatsjoe ) in de soep gelopen , ik vermoed door een stukgelopen oliepomp.
Vroeg mij dus of ik 'm naar zijn huis wou slepen want hij stond al een dag of 3 aan de kant in de bagger langs de Rondweg van Emmen
Zo gezegd zo gedaan..spulletje aan de plus geknoopt : 1 laag , 2 laag , 3 laag ( ondertussen kijkend in de binnenspiegel of hij er nog wel eens aan hing :mrgreen: ) eenmaal op het asfalt in 3 hoog dat hok naar Zwartemeer gesleept.

Ondanks dat het een 1600tje is met 95 paardjes heeft 'ie er wel lekker aan lopen leuren dat hele stuk : geen centje pijn :okeee: fijne sleper :P
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grtz Rene
peetforester
Type auto: Nu Golf 6 2.0 TDI, straks Forester 2004 2.0 G3 automaat

Berichtdoor peetforester » 13 Dec 2017 22:27

Creatief gedaan met die velgen spuiten! Misschien moet ik dat ook maar doen, aangezien ik geen fan bent van standaard grijze kleur lichtmetalen velgen.
Forester = for ever all 4 wheel steering!
quikfit
Type auto: Forester 2006 EJ204-Daihatsu YRV 4WD

Berichtdoor quikfit » 13 Dec 2017 23:08

peetforester schreef:Creatief gedaan met die velgen spuiten! Misschien moet ik dat ook maar doen, aangezien ik geen fan bent van standaard grijze kleur lichtmetalen velgen.

Het blijft ''spuitbus werk''...volgende setje laat ik professioneel spuiten/poedercoaten

Terug naar “Subaruforum feedback”