Aux-in Forester 2005

Voor alle electrische zaken
Plaats reactie
Ciedric
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 okt 2011 21:41

Aux-in Forester 2005

Bericht door Ciedric »

Heb vandaag een Forester 2.5XT gekocht met de originele radio. Ik zie geen aux in aansluiting op het frontje zitten. Is het mogelijk dat er een aux in aansluiting aan de achterkant zit? Of zijn er andere opties?
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Aux-in Forester 2005

Bericht door the dude »

Ik ben niet zo met radio's bezig (ik heb er nog een met cassette :| ). Maar waren deze aansluitingen er al 6 jaar geleden?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Aux-in Forester 2005

Bericht door SP-Boxer »

Ja tuurlijk waren die er, Jan.

Ik weet niet of hij op de unit zit, maar als hij er op zit, dan inderdaad via de achterzijde. Misschien kun je met googlen wat vinden over de unit?
"I feel Legacy"
Ciedric
Berichten: 121
Lid geworden op: 08 okt 2011 21:41

Re: Aux-in Forester 2005

Bericht door Ciedric »

Beetje late reactie aangezien ik hier zelden zit maar je blijkt dus een Einstein elektricien te moeten zijn en dan dit kopen http://www.jazzyengineering.com/index.p ... 22odp48or3

Via dit forum verkregen http://www.subaruforester.org/vbulletin ... -a-101599/
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Aux-in Forester 2005

Bericht door the dude »

Da's idd knap lastig. Kun je niet gewoon een nwe radio met evt.een dubbele aansluiting kopen? Zelfs ik heb mn radio-cassette er uit gehaald en een JVC met plug-in jack voor een I-pod omgewisseld. Zie mijn uitglijder hiervoor; dacht dat dat gaatje voor een headphone was :oops: .

Die laatste heb ik dan wel gekregen en ben nu als een Razende Roeland via PirateBay(nog steeds!) aan t uploaden. Wel 4 dagen bezig en zit voor 4GB nu vol....... 8-)

Zo ben je dan ook af van je 6CD-wisselaar?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
ougie
Berichten: 193
Lid geworden op: 22 sep 2012 22:57

Re: Aux-in Forester 2005

Bericht door ougie »

Wat is de wereld toch klein Ciedric, zit ik dit topic te lezen omdat mijn Forester ook geen CC heeft en ik er ook wel oren naar heb.
Ga ik ook al die door-linkjes doornemen richting Subaru Forester. org. Kom ik vanzelf bij dat punt waaruit blijkt dat er meerder Hollanders wel eens een kijkje op die site nemen, die zich, incl een Vlaaming allemaal netjes melden. Is die hele rij geweest,,,,, meld een Engelsman zich met de volgende vraag,,,,,,,,,,,
-----------------------

Dutch people. Can you get me some Skunk?
__________________
1999 UK Wobbly S Turbo. Auto.

----------------------- :lol:
Ik schiet in een deuk, en mijn vrouw ziet er de humor niet van in. Mannen humor zullen we maar zeggen.

Is het trouwens nog wel gelukt om de CC te plaatsen?
Plaats reactie