wat 8.5 liter verse ATF en een filter al niet kunnen doen.
Probleem van het wringen is compleet weg. Olie die er uit kwam was niet eens echt vervuilt . ( rood met wat sporen van vervuiling) , maar waarschijnlijk al wel oud.
alle bedankt voor het mee denken
wringen in korte bocht
Re: wringen in korte bocht
fozzy time
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
Re: wringen in korte bocht
volgens mij is het andersom. met de zekering bekrachtig je de duty selenoid en wordt de koppeling vrij gegeven waardoor je geen aandrijving meer hebt op de achterwielen en je dus FWD over houderichendri schreef:Volgens mij haal je het duty signaal weg met de zekering via een relais.
De clutch wordt permanent aangedreven, deze drijft altijd de voorwielen aan.
Het variabele duty signaal bepaald hoeveel procent aandrijving de achterwielen krijgen.
Eric
fozzy time
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
Re: wringen in korte bocht
Kijk eens aan , relatief simpel te verhelpenniksnut schreef:wat 8.5 liter verse ATF en een filter al niet kunnen doen.
Probleem van het wringen is compleet weg. Olie die er uit kwam was niet eens echt vervuilt . ( rood met wat sporen van vervuiling) , maar waarschijnlijk al wel oud.
alle bedankt voor het mee denken
Zekering d'r uut en met AWD gaan rijden
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..
Grt Rene
Grt Rene
Re: wringen in korte bocht
laat de sneeuw maar komen
fozzy time
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=155[/color][/b]
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: wringen in korte bocht
Heel veel sneeuw dan.
Eric
Eric