Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Op zich niet heel spannend maar ik heb geen werkplaats of schuur en bovendien een hernia in mijn onderrug. Dan heb ik toch hulp nodig.
En reken maar dat mijn rug een hogere instap erg lekker vindt.
En reken maar dat mijn rug een hogere instap erg lekker vindt.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Je moet in ieder geval de M8 tapeindjes die origineel in
de bovenste schotels zitten eruit slaan en langere erin zetten.
Bij mij zijn er toen langere M10 tapeinden erin gezet.
Louis, jij kan met je forester wel 4 cm omhoog denk ik.
In Duitsland boden ze setjes tot 5 cm aan.
Eric
de bovenste schotels zitten eruit slaan en langere erin zetten.
Bij mij zijn er toen langere M10 tapeinden erin gezet.
Louis, jij kan met je forester wel 4 cm omhoog denk ik.
In Duitsland boden ze setjes tot 5 cm aan.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Ah ja, dat maakt klussen een stuk lastiger. Ik ken het.Louis schreef:Op zich niet heel spannend maar ik heb geen werkplaats of schuur en bovendien een hernia in mijn onderrug. Dan heb ik toch hulp nodig.
En reken maar dat mijn rug een hogere instap erg lekker vindt.
Wie interesse heeft in HDPE spacers: mail me even. Als er animo is maar ik er een apart topic over en werken we het daar verder uit.
Ik zat even te Googelen op HDPE en er is ook mooi zwart HDPE te verkrijgen....
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Louis, als jij het bij Richard laat doen dan heb je niks
aan die ikea plankjes.
Als je ze in één geheel hebt van kunststof monteerd hij ze wel.
Vond ook een plaatje; 2 x 1 meter en 4 mm dik kost 18 euri.
Zoals gezegd heb ik een voorbeeld an de voorste spacer.
Heb ook een achterschotel van een forester liggen.
Eric
aan die ikea plankjes.
Als je ze in één geheel hebt van kunststof monteerd hij ze wel.
Vond ook een plaatje; 2 x 1 meter en 4 mm dik kost 18 euri.
Zoals gezegd heb ik een voorbeeld an de voorste spacer.
Heb ook een achterschotel van een forester liggen.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
De goeie tips blijven binnenkomen.
Wat ik nu heel graag zou willen weten is hoever ik mijn Forester SG9 van 2006 met niveauregeling kan ophogen zonder dat de homokineten in gevaar komen. Het is nl. ook m'n daily driver.
Met het antwoord kan ik, en eventuele andere SG9 eigenaren, contact opnemen met HEZ voor zijn idee.
Wat ik nu heel graag zou willen weten is hoever ik mijn Forester SG9 van 2006 met niveauregeling kan ophogen zonder dat de homokineten in gevaar komen. Het is nl. ook m'n daily driver.
Met het antwoord kan ik, en eventuele andere SG9 eigenaren, contact opnemen met HEZ voor zijn idee.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Waar ik mijn legacy liet ophogen boden ze setjes aan voor 2,5 en 5 cm aan.
De 2,5 cm voor de forester deden ze met veren of platen en de 5 cm een combinatie van beide.
Was afhankelijk van de achterwielophanging.
Er was ook nog een optie met 2 cm extra maar dat deden ze met hogere banden.
Weet dat Casper al een hele lange tijd met ruim 5 cm verhoging rijdt.
Dus ik denk dat je zonder problemen minstens 3 cm omhoog kan gaan.
Eric
De 2,5 cm voor de forester deden ze met veren of platen en de 5 cm een combinatie van beide.
Was afhankelijk van de achterwielophanging.
Er was ook nog een optie met 2 cm extra maar dat deden ze met hogere banden.
Weet dat Casper al een hele lange tijd met ruim 5 cm verhoging rijdt.
Dus ik denk dat je zonder problemen minstens 3 cm omhoog kan gaan.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Ik zat zelf aan een 2,5cm á 3cm lift te denken. Ik heb al iets grotere banden en Carsupport Pro veren achter dus de boel staat al wat omhoog.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Mijn interesse gaat uit naar 2,5 cm. Is beter voor de homokineten en ik kan gewoon niveauregeling houden. Wat zou zoiets kosten?
En ja, met andere banden kom je ook een eind. Alle beetjes helpen. Toevallig door een hogere bandenmaat al 1 cm erbij maar dat stelt niet veel voor. Mijn volgende mod wordt een set banden en velgen.
En ja, met andere banden kom je ook een eind. Alle beetjes helpen. Toevallig door een hogere bandenmaat al 1 cm erbij maar dat stelt niet veel voor. Mijn volgende mod wordt een set banden en velgen.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Zag grote platen op internet te koop staan, dikte was in
hele cm's dus dan zou ik voor 3 cm gaan.
Kan ook gemakkelijk met jouw niveau dempers.
Hez zou vragen wat dat vrezen kost.
Eric
hele cm's dus dan zou ik voor 3 cm gaan.
Kan ook gemakkelijk met jouw niveau dempers.
Hez zou vragen wat dat vrezen kost.
Eric
Laatst gewijzigd door erichendri op 16 nov 2014 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
3 centimeter bedoel je ook goed.
Even afwachten of HEZ meer weet.
Even afwachten of HEZ meer weet.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
We zijn nog even bezig over alu of HDPE.
Alu drijft de kosten behoorlijk op maar vervormt niet.
HDPE is goedkoop en blijkbaar veel gebruikt maar niet 100% vormvast. Blijkbaar kan dit na verloop van tijd onder compressie toch vervormen.
Dan moet je bouten weer aandraaien. Ik heb er naar gezocht maar kan geen voorbeelden vinden waarbij dit ook werkelijk gebeurd is.
Wat denken jullie er van?
Alu drijft de kosten behoorlijk op maar vervormt niet.
HDPE is goedkoop en blijkbaar veel gebruikt maar niet 100% vormvast. Blijkbaar kan dit na verloop van tijd onder compressie toch vervormen.
Dan moet je bouten weer aandraaien. Ik heb er naar gezocht maar kan geen voorbeelden vinden waarbij dit ook werkelijk gebeurd is.
Wat denken jullie er van?
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Dan trek je de bouten toch na? Je voelt vanzelf wanneer de boel wat losser gaat zitten. Op een gegeven moment hebben de spacers zich 'gezet' en blijven ze goed vast zitten. In een van de linkjes terug in dit topic had iemand zelfs 3 versneden kunststof busjes per veerpoot gebruikt en was er erg tevreden over. Een beetje gevaarlijke oplossing, dan liever spacers uit 1 stuk. Er zal vast HDPE in verschillende dichtheden (lees: hardheid) zijn, bij voldoende dichtheid/hardheid zal de compressie wel meevallen.
Ik denk dat je het best kan zoeken naar HDPE van industriele kwaliteit, da's sterk genoeg.
Ik denk dat je het best kan zoeken naar HDPE van industriele kwaliteit, da's sterk genoeg.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Casper rijd al een tijdje met kunststof en hoeft
niks na te trekken.
En dan nog, trek je het een keer na.
In principe kan je het niet verliezen.
Eric
niks na te trekken.
En dan nog, trek je het een keer na.
In principe kan je het niet verliezen.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
HDPE vloeit vrijwel niet. Ik zou me daar bij deze belastingen geen zorgen over maken.
"I feel Legacy"
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Nee, ik ook niet.
Dat materiaal of een andere kunststof zit ook in stuur- en fuseekogels.
Gaat ontzettend lang mee tot er speling op komt.
Eric
Dat materiaal of een andere kunststof zit ook in stuur- en fuseekogels.
Gaat ontzettend lang mee tot er speling op komt.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Ok, HDPE zal het moeten worden dan.
Een intensieve speurtocht op internet leverde me een paar .dxf bestanden op van de spacers. Echter...voor de serie 2003-2008. Wie weet of deze anders zijn dan de 97-2002 Forester?
Anders ga ik doe boel even openmaken en meten.
Een intensieve speurtocht op internet leverde me een paar .dxf bestanden op van de spacers. Echter...voor de serie 2003-2008. Wie weet of deze anders zijn dan de 97-2002 Forester?
Anders ga ik doe boel even openmaken en meten.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Hier wordt deze MY2006 eigenaar heel erg blij van! Waar heb je die bestanden gevonden?HEZ schreef:Ok, HDPE zal het moeten worden dan.
Een intensieve speurtocht op internet leverde me een paar .dxf bestanden op van de spacers. Echter...voor de serie 2003-2008. Wie weet of deze anders zijn dan de 97-2002 Forester?
Anders ga ik doe boel even openmaken en meten.
Groeten, Louis
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
2006-2011: MY98 Legacy II 2.0 GL Touring Wagon
2011-2017: MY06 Forester SG9 Comfort Pack 2.0 lpg
2017-2019: MY00 Legacy III 2.0 LX Touring Wagon
2019-present: MY00 Forester 2.0 S-turbo
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Als ze nou ook goed zijn voor mijn bouwjaar zijn we samen blij
1 setje tekeningen heb ik hier vandaan:
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex2.html
1 setje tekeningen heb ik hier vandaan:
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex2.html
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Ik heb vorig jaar een losse bovenste veerschotel gebruikt
aangeschaft van een 2000 forester om een voorbeeldje te maken
voor een spacer gekocht voor een kennis.
Zou mij niks verbazen dat hij voor de range '99 tot '07. hetzelfde is.
Meen dat hooguit de hoogte verschilt daar de latere modellen
duidelijk hoger op de poten staat dus je hoeft geen onderdeel
nummers op te laten zoeken.
Dus voor 100% zekerheid zullen de rijders van een '99er en
een '06 forester de poten achter ff moeten verwijderen.
Voor is ie volgens mij hetzelfde als mijn legacy want ik heb
Sinds kort complete forester poten voor zitten.
Van die spacer kan ik de vorm ook op papier zetten.
Mazda had een plastic pakkinkje er bovenop zitten, subaru niet.
Dat is jammer want een goedkoop malletje om te bestellen.
Subaru topmount kost ruim 80 Euro.
Eric
aangeschaft van een 2000 forester om een voorbeeldje te maken
voor een spacer gekocht voor een kennis.
Zou mij niks verbazen dat hij voor de range '99 tot '07. hetzelfde is.
Meen dat hooguit de hoogte verschilt daar de latere modellen
duidelijk hoger op de poten staat dus je hoeft geen onderdeel
nummers op te laten zoeken.
Dus voor 100% zekerheid zullen de rijders van een '99er en
een '06 forester de poten achter ff moeten verwijderen.
Voor is ie volgens mij hetzelfde als mijn legacy want ik heb
Sinds kort complete forester poten voor zitten.
Van die spacer kan ik de vorm ook op papier zetten.
Mazda had een plastic pakkinkje er bovenop zitten, subaru niet.
Dat is jammer want een goedkoop malletje om te bestellen.
Subaru topmount kost ruim 80 Euro.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Indien goed gemonteerd is APK geen probleem.
De genoemde 5 cm wordt in Australië als maximum gehanteerd om zonder extra keuring te mogen uitvoeren en zou dus een veilige marge moeten zijn. Daarna nog een groter maatje velg met band moet nog 1,5 tot 2 cm kunnen toevoegen.
Eigen ervaringen:
Sinds een aantal weken is mijn Legacy III 2,5 cm verhoogd met een kunststof setje via Ebay bij aanbieder Snoozie. Kosten: $ 180. Totaal (incl. verzendkosten en inklaring door de douane iets meer dan € 200). Had toen nog niet gedacht aan een plankje van Ikea.
Het plaatsen aan de achterkant zorgde voor wat tegenslag. De voorkant was zo gepiept. Veerpoten, veren en schokbrekers heb ik ongewijzigd gelaten. Wel zaten er al progressieve veren achter gemonteerd. Vervolgens uitgelijnd.
Na uitlijning kwam speling door 'versleten' rubbers van de stuurhuisophanging boven water. Auto trok ene moment naar links e daarna weer naar rechts. Zat er natuurlijk al in maar werd waarschijnlijk door de verhoging beter merkbaar. Na vervanging trilt het stuur in de middenstand, wat toeneemt met de snelheid. Oorzaak is waarschijnlijk speling in de stuuras van het linkervoorwiel. Ben nog bezig om alle versleten/slechte rubbers in kaart te krijgen en te (laten) vervangen.
De genoemde 5 cm wordt in Australië als maximum gehanteerd om zonder extra keuring te mogen uitvoeren en zou dus een veilige marge moeten zijn. Daarna nog een groter maatje velg met band moet nog 1,5 tot 2 cm kunnen toevoegen.
Eigen ervaringen:
Sinds een aantal weken is mijn Legacy III 2,5 cm verhoogd met een kunststof setje via Ebay bij aanbieder Snoozie. Kosten: $ 180. Totaal (incl. verzendkosten en inklaring door de douane iets meer dan € 200). Had toen nog niet gedacht aan een plankje van Ikea.
Het plaatsen aan de achterkant zorgde voor wat tegenslag. De voorkant was zo gepiept. Veerpoten, veren en schokbrekers heb ik ongewijzigd gelaten. Wel zaten er al progressieve veren achter gemonteerd. Vervolgens uitgelijnd.
Na uitlijning kwam speling door 'versleten' rubbers van de stuurhuisophanging boven water. Auto trok ene moment naar links e daarna weer naar rechts. Zat er natuurlijk al in maar werd waarschijnlijk door de verhoging beter merkbaar. Na vervanging trilt het stuur in de middenstand, wat toeneemt met de snelheid. Oorzaak is waarschijnlijk speling in de stuuras van het linkervoorwiel. Ben nog bezig om alle versleten/slechte rubbers in kaart te krijgen en te (laten) vervangen.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Zat net nog even te kijken, bij Subtle is de 1"liftkit gelijk voor de Foresters van '98 tot '08....
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Boxer, rare problemen ineens.
Denk zelf aan een velg die niet goed zit en bij de andere klacht
vrees ik speling in de spoorstokkogel.
Lijkt mij sterk dan na verhoging van 2,5 dit boven water komt.
Ben zelf 5 cm omhoog gegaan en rijdt al 6 jaar prima.
Ook kan een verkeerde uitlijning voor jouw slinger klacht de oorzaak zijn.
Eric
Denk zelf aan een velg die niet goed zit en bij de andere klacht
vrees ik speling in de spoorstokkogel.
Lijkt mij sterk dan na verhoging van 2,5 dit boven water komt.
Ben zelf 5 cm omhoog gegaan en rijdt al 6 jaar prima.
Ook kan een verkeerde uitlijning voor jouw slinger klacht de oorzaak zijn.
Eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Denk dat ik er uit ben: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ndex2.html
Als ik dat zo lees 1 op 1 uitwisselbaar of mis ik een detail?
Als ik dat zo lees 1 op 1 uitwisselbaar of mis ik een detail?
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Ik lees daar wel dat er een aardig verschil in hoogte zit
in de topmounts van de 2000 en 2006 forester maar wist niet dat
dat 2 inch scheelde.
eric
in de topmounts van de 2000 en 2006 forester maar wist niet dat
dat 2 inch scheelde.
eric
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Dat viel mij ook op. Mijn veren voor vind ik aardig zompig, misschien eens kijken of ik ergens een paar gebruikte SG's kan vinden. Betere rijgedrag en een lift op de koop toe.erichendri schreef:Ik lees daar wel dat er een aardig verschil in hoogte zit
in de topmounts van de 2000 en 2006 forester maar wist niet dat
dat 2 inch scheelde.
eric
Ik blijf rustig even zoeken naar de verschillen tussen SF en SG. De 'tophats' (kweenie hoe dat in het nederlands heet) verschillen toch wel maar....als ik ze zo naast elkaar zie maakt het niet veel uit voor de spacers. Het verschil zit hem in de onderkant. Vandaar ook dat de meeste aanbieders ze aanbieden van '98 tot '08 denk.
(zit net te kijken naar de oorspronkelijke topictitel....we zijn aardig afgedwaald. Misschien maar even afsplitsen en in een vers topic verder gaan...)
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Bovenste veerschotel is de Nederlandse naam.
Niks afdwalen, is relevante info.
Koop 4 SG poten en je gaat ook omhoog.
Meen dat je voor 50€ de poot klaar bent.
Moet je alleen wel het geluk hebben dat de eventuele
niveauregeling niet stuk is.
Eric
Niks afdwalen, is relevante info.
Koop 4 SG poten en je gaat ook omhoog.
Meen dat je voor 50€ de poot klaar bent.
Moet je alleen wel het geluk hebben dat de eventuele
niveauregeling niet stuk is.
Eric
Laatst gewijzigd door erichendri op 03 dec 2014 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Al iemand met die Ikea-plankjes aan de slag gegaan? Ik was onlangs bij Ikea en zag ze liggen. Ik wil best aannemen dat ze van PolyEtheen zijn gemaakt maar of ze ook het predikaat 'HDPE' hebben betwijfel ik. Ben benieuwd wie het aandurft om die plankjes te gebruiken en daarna zijn ervaringen te delen.
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
@Eric,erichendri schreef:Boxer, rare problemen ineens.
Denk zelf aan een velg die niet goed zit en bij de andere klacht
vrees ik speling in de spoorstokkogel.
Lijkt mij sterk dan na verhoging van 2,5 dit boven water komt.
Ben zelf 5 cm omhoog gegaan en rijdt al 6 jaar prima.
Ook kan een verkeerde uitlijning voor jouw slinger klacht de oorzaak zijn.
Eric
er is inderdaad speling op de linker stuuras voelbaar. Maar hoe constateer je of dit door die spoorstokkogel komt of dat het in het stuurhuis zit? Velgen zitten goed. Uitlijning is na verhoging uitgevoerd en daar kwamen de slechte stuurhuisrubbers tevoorschijn. Na vervanging uitlijning gecontroleerd en gecorrigeerd. Alles ruim binnen de marges, alleen de sporing is licht positief toespoor. Ik kan mij herinneren dat dit 'vroeger' werd toegepast bij achterwielaandrijvers. Wat heeft de voorkeur bij de Legacy? Tevens kan ik die groene eindstukken van de aandrijfassen t.o.v. de bak bewegen alsof er ruimte zit. Welke van de twee veroorzaakt nu het trillen?
(Volgens mij is dit ook een dwaling t.o.v. het oorspronkelijke topic)
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Die binnenste homokineten op de bak hebben bij mij ook iets speling.
Als 1 man het wiel iets heen en weer beweegt kan jij
voelen op welk stuur onderdeel de speling zit.
Voel gelijk ook aan de fuseekogel.
Wat betreft je trilling, probeer eens een andere set wielen.
Heb bij een trilling ook eens meegemaakt dat
de binnenste homokineet geen vet meer had.
Eric
Als 1 man het wiel iets heen en weer beweegt kan jij
voelen op welk stuur onderdeel de speling zit.
Voel gelijk ook aan de fuseekogel.
Wat betreft je trilling, probeer eens een andere set wielen.
Heb bij een trilling ook eens meegemaakt dat
de binnenste homokineet geen vet meer had.
Eric
- erichendri
- Berichten: 5622
- Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02
Re: Liften / verhogen Subaru Impreza (bj 1998)
Hez.
Weet je al wat meer?
Eric
Weet je al wat meer?
Eric