Wat kan een Forester je toch laten schrikken.....

Veren, schokdempers, remmen en besturing
highrider
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mar 2010 14:21

Re: Wat kan een Forester je toch laten schrikken.....

Bericht door highrider »

quikfit schreef:
highrider schreef:
quikfit schreef:Ik weet wat een auto doet zonder ''schokkies''....bedankt voor je advies... :o

Gr. Quikfit :okeee:
Dat weet ik ook , en dat effect is NIET aanwezig anders zou ik het niet aanbevelen.
Je hebt dus een prima verende auto...met z'n kont op de grond :?: Oh wacht...de stevigere veren zorgen ervoor dat ie hoog genoeg op en neer blijft stuiteren :?:

Wat je me ook wijs probeert te maken...auto's zonder deugdelijke schokbrekers zijn/rijden PRUT! :lol:

Gr. Quikfit :okeee:
Jij gelijk , gelukkig kan en mag iedereen zijn eigen keuzes maken . Mensen in de buurt zijn bij deze uitgenodigd voor een proefritje voordat ze het ook willen proberen.

Ben hier niet voor een kinderlijk spelletje wellus - nietus maar om een praktijkverhaal te vertellen wat zeer gunstig uitpakt. Een lesje begrijpend lezen is misschien wel een goed advies . HIJ STUITERT NIET . Ben er verder klaar mee. Wie wil rijden stuurt maar een pm
Gebruikersavatar
HEZ
Berichten: 149
Lid geworden op: 05 feb 2014 14:09

Re: Wat kan een Forester je toch laten schrikken.....

Bericht door HEZ »

Ik zal mijn bevindingen ook wel posten. Sta op het punt om nieuwe KYB's voor de achterkant te bestellen. Daar zitten al Carsupport veren onder en voor heb ik SG veren gemonteerd. Dat vond ik al een wereld van verschil.
Gebruikersavatar
erichendri
Berichten: 5614
Lid geworden op: 14 nov 2010 21:02

Re: Wat kan een Forester je toch laten schrikken.....

Bericht door erichendri »

Wat eventueel kan is dat alleen het oppompgedeelte lek is en de schokbreker zelf niet.
Dus dat hij gewoon nog dempt zoals het hoort.
Ook bij nieuwe (zwaardere)veren is een goede schokbreker te merken, een lekke ook.
Ten tweede, als ze lek zijn en je krijgt een ongeluk met letsel en er
komt een politie onderzoek en ze ontdekken die lekke dempers dan ben je de l*l.
Verzekeringsmaatschappijen hebben advocaten genoeg om maar enigszins onder
een claim uit te komen.
Enigszins lekke dempers krijgen een opmerking op je APK rapport en is iets wat
meteen opvalt bij bestudering.

Eric
Plaats reactie