Ik vroeg me af wat het verschil is in deze uitlaten:
http://www.scoobyonderdelen.nl/non-turb ... gacy-p312/
http://www.scoobyonderdelen.nl/subaru-i ... tuk-p3957/
Wat ik denk is dat het verschil is dat de ene niet via de turbo gaat en de andere wel maar verder is de aansluiting op het motor blok hetzelfde?
klopt dit en zo ja past die turbo uitlaat ook op een vroege 2.0 motor?
verschil turbo en gewone uitlaat
- DennisGTT94
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 15 jul 2013 18:52
Re: verschil turbo en gewone uitlaat
De aansluiting naar de kat loopt anders. Dan zou je er denk ik ook een turbo kat onder moeten zetten
Op het blok is hij volgens mij het zelfde.
Op het blok is hij volgens mij het zelfde.
Re: verschil turbo en gewone uitlaat
de vraag is voor vw ombouw doeleinden en ik denk dat ik 1 van de weinige ben met een uitlaat met een kat erin rijd de rest haalt die er meteen uit...
Re: verschil turbo en gewone uitlaat
ik heb die uitlaten ook bekeken maar ik ga toch alles zelf maken inderdaad zonder katalysator.
als je de katalysator weg laat en de uitlaat sowieso veel korter is moet je dan ook nog de ECU instellingen veranderen?
hij heeft tenslotte een andere tegendruk.
Grt Alan
als je de katalysator weg laat en de uitlaat sowieso veel korter is moet je dan ook nog de ECU instellingen veranderen?
hij heeft tenslotte een andere tegendruk.
Grt Alan
-
- Berichten: 831
- Lid geworden op: 07 jan 2014 11:04
Re: verschil turbo en gewone uitlaat
De uitlaten van alle EJ-serie motoren (EJ15/16/18/20/22/25 non-turbo en EJ20/22/25 turbo) zijn uitwisselbaar qua aansluiting op het blok...
Gewoon omdat het kan.