Haha, hoezo niet, het is de achterkant maar .leggymarco schreef:Idd creatief gevonden maar pokeren kan je nu niet meer
Op de foto zien die overgespoten velgen er trouwens goed uit!
Haha, hoezo niet, het is de achterkant maar .leggymarco schreef:Idd creatief gevonden maar pokeren kan je nu niet meer
Jawel, zoals je kan zien heeft ie de achterkant aan de verfkant gedaanleggymarco schreef:Idd creatief gevonden maar pokeren kan je nu niet meer
Ergerlijk inderdaad. Letterlijk door schade en schande wijs geworden maak ik tegenwoordig wel altijd een foto van mijn buren als ik krap heb moeten parkeren. Meer voor mijn gemoedsrust, want bewijstechnisch blijft deur- of parkeerschade ook dan een lastig verhaal.boswachterfan schreef: Overigens wel in- en intriest hoeveel parkeerschade (openslaande deuren) je op je auto krijgt, tegenwoordig. Heb er weer een paar extra ontdekt. Waarom doen mensen dat toch?
DucATIRadeon schreef:afgelopen 2 weekeinden: ktm LC4 blokje open trekken en dan kom je rare dingen tegen die niet terug te herleiden zijn op internet noch in de literatuur...
of het is een oude lijk met wat leuke dingen of het is een experimentje geweest...
de vorige ktm blok was redelijk standaard (LC4 640 van 2004 met hydraulische koppeling en high-flow kop) en past nu in de aprilia rs125 frame. wat steuntjes op maat zagen en buigen etc en dan hangt het blok er letterlijk in.
NB: rs125 rollend chassis is met 2 vingers op te tillen, weegt amper 8 a 9 kg! prop daar een blokje in van 15~20kg met kleine 60pk....
probeer onder de 100kg te blijven als uitgangspunt.
Leuk dat soort projecten, hoewel een RS125 ROLLING frame wel wat meer dan 9kg, mainframe alleen haalt dat gewicht al .DucATIRadeon schreef:afgelopen 2 weekeinden: ktm LC4 blokje open trekken en dan kom je rare dingen tegen die niet terug te herleiden zijn op internet noch in de literatuur...
of het is een oude lijk met wat leuke dingen of het is een experimentje geweest...
de vorige ktm blok was redelijk standaard (LC4 640 van 2004 met hydraulische koppeling en high-flow kop) en past nu in de aprilia rs125 frame. wat steuntjes op maat zagen en buigen etc en dan hangt het blok er letterlijk in.
NB: rs125 rollend chassis is met 2 vingers op te tillen, weegt amper 8 a 9 kg! prop daar een blokje in van 15~20kg met kleine 60pk....
probeer onder de 100kg te blijven als uitgangspunt.
Voor mij ook een aandachtspunt, ik bemerk nu idd bij lagen toeren het soms inhouden bij het gas intrappen. Dit doet zich niet elke keer voor, is wisselend.quikfit schreef:Is inderdaad een kwalijke zaak,bij een iets verzadigd filter heb je kans op wat inhouden bij lage toeren en bij een erg verzadigd filter de kans dat je de hogere toerentallen moeizamer bereikt,iets wat voor de klant toch een tijdrovend en duur klusje is vooral als de garage/dealer het benzinefilter over het hoofd ziet als mogelijke oorzaak.
Ook waren er diverse Subaru rijders op het net die een auto hadden die veelte arm liep en daardoor een P0130 foutcode kregen zonder dat de lambdasonde stuk was...ook niet echt fijn.
Maar het is goed te weten dat het niet uitmaakt welk type filter je besteld,je kan het witte huis uitwisselen.
Voor alle duidelijkheid...het filter met het pijpje op het witte gedeelte is OEM Nr.42072FE030 en zonder pijpje OEM Nr.42072FE020.
Gr. Quikfit.
Ja als ik tijd heb en het weer goed is...lekker varen en op forel vissen.Keizerh schreef:Buitenboordmotor?
Vaar je der ook mee?