Dutch Wagon Mafia

Subarunieuws, interessante links (foto/video) etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rookbom
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 mei 2012 23:37

Dutch Wagon Mafia

Bericht door Rookbom »

Deze week ontstond het idee om een Facebook groep op te richten speciaal voor eigenaars van stationswagens.
Ik was namelijk op zoek naar een Wagon Mafia sticker en zag daarbij dat er best veel 'wagon communities' bestaan, maar niet hier in NL.
We beginnen op Facebook en dan zien we wel waar het schip strand. :-D

Hier twee stukjes tekst uit onze beschrijving dat het doel van de groep omschrijven:

"Dutch Wagon Mafia probeert op een leuke manier enthousiaste, trotse eigenaars van stationwagens te verenigen. Alle merken, modellen, bouwjaren en stijlen zijn welkom. Als het een succes wordt, willen we ook een forum opzetten."

"De nadruk ligt op het delen van ervaringen, informatie en media."

Hier de link naar onze groep: http://www.facebook.com/groups/278663192277394/

Deel het ook met trotse stationwagen bezitters buiten de Subaru gemeenschap! :idea: Alvast bedankt!

p.s. Een Forester is officieel ook een stationwagen. :mrgreen:
"It's more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow."
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door SP-Boxer »

Mwaw... Niet dat mijn auto's echt in aanmerking komen, maar het is op Facebook. Daar loop ik met een hele grote boog omheen :mrgreen:

Ik snap dat het zonder Foresters maar een beperkt aantal mensen is met een Subaru, maar een Forester mag in mijn ogen niet meedoen.
Een wagon is alleen een wagon als er ook een hatch of sedan variant van is toch?

Of ben ik nu weer aan het ant fucken?
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door justyfever »

Stations zijn vet! (Facebook niet :P )
Maar mafia? Mwa, daar zou ik nooit een sticker van op mn auto plakken. Oh wacht, op m'n station hoef ik sowieso geen (nieuwe) stickers ;)
Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door niksnut »

ik ben lekker wel lid geworden ;)

met 2 plusjes moet dat toch kunne ???
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door the dude »

En een Pick-up MET harde top erop, mag dat wel? :roll:


Maar ook ik blijf op ruime afstand van Facebook, maar moet wel bekennen dat ik wel regelmatig over de schouder van Lydia meekijk :)
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
Rookbom
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 mei 2012 23:37

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door Rookbom »

Zolang je weet wat je wel en niet openbaar moet doen is Facebook een leuk medium vind ik.

Een stationwagen is mijns inziens ook een langere versie van een type waar ook een sedan of hatch van is, maar ik zie in het buitenland dat Foresters en zelfs hatchbacks ook worden meegerekend.
Een Forester kan ik nog gegrijpen, maar hatch is hatch.
Pick-up is pick-up.

Wat is een Forester eigenlijk? Een soort hybride SUV / tereinwagen / stationwagen?

Het is ook maar een pilot hè. :D Als het niet werkt doen we het anders.

Mafia heeft natuurlijk niets te maken met maffia / onderwereld, maar om wat coolheid te koppelen aan modellen die meestal worden gezien als niet cool. Ook dit heb ik simpelweg afgekeken van buitenlandse fora / groepen. :geek:

Gegroet!
"It's more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow."
Gebruikersavatar
forbert
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 apr 2013 07:02

Re: Dutch Wagon Mafia

Bericht door forbert »

Hier ook geen gevleesbook. Maar wel 'n hele fijne station.
En er is weinig cooler dan je niks aan te trekken van wat anderen cool vinden, vinden ook de boys here.
Groets, Forbert.
Plaats reactie