sportuit laat voor Impreza 1.6 LX

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Roachz
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2012 10:20

sportuit laat voor Impreza 1.6 LX

Bericht door Roachz »

Ik vandaag een leuke uitlaat gekocht (jap style).

blijk dat het er niet onderpast, en er waren ook geen redelijke opzet stukjes te vinden. De beste dealer had ook geen fatsoenlijke ophang beugel om de demper op te plaatsen; volgens hem moest ik maar wat aan hobbyén en lassen. Ik heb de uitlaat per direct weer ingeleverd en mijn geld terug gevraagd aangezien de uitlaat was verchromed en volgens mijn garage boer is het haast niet mogelijk om op chrome te lassen.

Maar ik wil nog steeds een leuke uitlaat met wat fatsoenlijk geluid. Heeft iemand van jullie nog een leuke uitlaat liggen die er 100% op past zonder al te veel gedoe?

Groetjes!
Gebruikersavatar
Rudy
Berichten: 288
Lid geworden op: 05 jul 2009 11:04

Re: sportuit laat voor Impreza 1.6 LX

Bericht door Rudy »

Heb nog een z.g.a.n REMUS liggen. Gewoon 100% pasklaar; perfecte boxersound 2 grote ronde eindpijpen.
Gebruikersavatar
SP-Boxer
Berichten: 5506
Lid geworden op: 10 nov 2008 22:52

Re: sportuit laat voor Impreza 1.6 LX

Bericht door SP-Boxer »

Let op: een GTT demper past nooit 1 op 1 ivm de flens die onder een andere hoek staat.
"I feel Legacy"
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: sportuit laat voor Impreza 1.6 LX

Bericht door niksnut »

helaas geen foto's meer van hoe ik het heb aangepast. maar komt er op neer dat ik een stalen ring heb laten maken waar 4 draad gaten in zitten . het gaat net en zo kan je het hoekverschil opvangen . verder past een GTT demper 1 op 1

misschien mag je de mijne na zaterdag overnemen voor 500 euro , krijg je er een goed rijdende , tot volgend jaar apk gekeurde impreza plus bij :D
Plaats reactie