XT 1.8 Turbo

Vragen over het kopen van een auto of je hebt een interessante auto te koop gezien en je wilt een ander daarop antenderen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
justyfever
Berichten: 1438
Lid geworden op: 25 mar 2009 11:02

XT 1.8 Turbo

Bericht door justyfever »

Proud (and only) member of the Dutch Justy Fan Club!
Gebruikersavatar
Speedrocker
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2013 00:16

Re: XT 1.8 Turbo

Bericht door Speedrocker »

Haha, die japio heeft er niet heel lang plezier van willen hebben dus... Sund...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT 1.8 Turbo

Bericht door the dude »

Jaap is de ruil aangegaan, om deze xt aan zijn dochter beschikbaar te stellen. Zij zou landelijk stage moeten lopen, in de horeca en hotelwezen, dacht ik.
Ten tijde van de ruil met de pick-up gaf Jaap al aan dat er niet echt grote animo van haar kant voor was.
En zelf is hij gek van zn vw transporter.

Dus heren..... Sla je slag ! 120euro in t jaar en 3 maanden op de fiets ......... Moet kunnen.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
alan
Berichten: 226
Lid geworden op: 27 jul 2013 11:15

Re: XT 1.8 Turbo

Bericht door alan »

8-) gave auto 8-)
dzarren
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2011 11:51

Re: XT 1.8 Turbo

Bericht door dzarren »

Deze is inmiddels verkocht aan een oud collega van mij.
Gisteren de auto bekeken maar moet veel aan gebeuren, maar heeft ondertussen nieuwe APK.
Al heel lang XT liefhebber maar nu eindelijk er in gereden, en was een hele leuke ervaring
De nieuwe eigenaar heeft beloofd zich hier te gaan voorstellen.
Als jullie horen wat hij in het verleden heeft opgeknapt dan weet je dat deze auto nu in goede handen is.
Zijn bedoeling is om hem helemaal uit elkaar te halen en geheel op te knappen, hij is zo iemand die dat ook voor elkaar krijgt
Hopelijk kunnen jullie zijn vragen beantwoorden, ik weet dat de oud eigenaar hier ook zit.
Wilde jullie dat even laten weten als medeliefhebbers :)
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT 1.8 Turbo

Bericht door the dude »

Leuk dat mijn ex-XT waarschijnlijk weer in t zicht raakt. En natuurlijk ga ik zijn topic volgen als het zover is.....
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Plaats reactie