Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Gebruikersavatar
duconfort
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 sep 2015 11:50

Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Bericht door duconfort »

Dag dames en heren,

Ik ben nu mijn motorblok zo'n beetje aan het einde van zijn latijn is opzoek naar een leuk tweedehandsje. Het liefst blijf ik lekker subaru rijden, maar impreza's in de automaat uitvoering zijn helaas zo schaars. Dus bij deze mijn oproep.

Heeft een van jullie nog een impreza/ impreza plus met automatische transmissie (van tussen 92 / 99) staan en wil je hem evt. kwijt aan een liefhebber? Of ken je iemnd? Voorwaarden zijn dat er niet een onacceptabel aantal km's op moeten staan en het liefst nog evt met een apk keuring.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,
Ramon
Justy1300AWD
Berichten: 260
Lid geworden op: 14 sep 2014 20:37

Re: Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Bericht door Justy1300AWD »

Andere motor in hangen geen optie?
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1634
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Bericht door Rene »

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat de motor nu al 'op' is...
Door de regel zijn die praktisch onverwoestbaar...hoeveel staat er al op de teller??
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Gebruikersavatar
duconfort
Berichten: 17
Lid geworden op: 01 sep 2015 11:50

Re: Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Bericht door duconfort »

210000, olieschraapveren denk ik versleten. Hij verbruikt meer dan een liter per 1000km.(Daarbij) Ook de versnellingsbak "klapt" bij 3000 toeren en een snelheid van rond de 100~110 in power mode naar de volgende versnelling. Vermoed dat ook de versnellingsbak een opdonder heeft gehad door het trekken van een caravan. Hoe wel hij dat in de regel moet kunnen hebben. Er is een lpg installatie ingebouwd..ik weet niet in hoeverre dat funest kan zijn. Bij de apk keuring stond et bij stationair gas geven helemaal blauw. Met pijn in me hart want vind het verder een geweldige bak.
Gebruikersavatar
Rene
Berichten: 1634
Lid geworden op: 04 jan 2009 21:02

Re: Subaru impreza / impreza plus (1992 - 1999) automaat

Bericht door Rene »

Meer dan een liter per 1000km is erg veel...lpg is er later bij ingebouwd en voor zover ik weet heeft de vorige eigenaar er het laatste jaar een caravan achter gehad....en dat was niet zo'n hele grote/zware...
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Grt Rene
Plaats reactie