Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Onderdelen of auto's
Plaats reactie
Maarten756
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 mei 2015 22:40

Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Bericht door Maarten756 »

Hee allemaal,

Voor mijn sub ben ik op zoek naar een spoiler voor op de achterklep in metallic groen. Geen overdreven wrx wagon spoilers maar gewoon een originele kleine die je auto afmaakt. Daar naast ben ik op zoek naar een set lmvelgen.

Ik hoor het graag wanneer één van jullie me hieraan kan helpen!

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Bericht door Mrdjc »

Ik heb hier nog 4 velgen liggen met redelijke banden erop. 205/55/16 geloof ik, firestone of bridgestone of iets.

Afbeelding

Ik zou er graag €250,- voor willen hebben.

Als je interesse hebt hoor ik het wel, dan kijk ik even welke banden er precies op liggen/welke maat het is, en neem ik wat betere foto's.

Jouw impreza is overigens toch een kombi/estate of niet? Even in de war aangezien je het over een WRX spoiler had? Voor een sedan heb ik volgens mij nog wel wat liggen. - wat is je kleurcode?

Mvg,
Daniel
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
dj rene
Berichten: 548
Lid geworden op: 22 jul 2013 07:48

Re: Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Bericht door dj rene »

Heb ook nog wat Impreza Plus spullen liggen.
Waaronder een afneembare trekhaak met slot er op.
Ook nog een bagage afdekhoes/rolding.
Kijk anders eens bij mijn advertenties of er iets voor je bij zit.
Mag allemaal voor nette prijsjes weg.


Groet Rene 8-)
Maarten756
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 mei 2015 22:40

Re: Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Bericht door Maarten756 »

@ Daniel

Die velgen heb ik eventueel wel interesse in. Kun je me een pb sturen met wat foto's en het profiel van de banden?

Ik heb een plus. Maar spoilers zijn op internet alleen te vinden voor een kombi als je zoekt op wrx wagon. En dat is voor mijn auto iets teveel van het goede.

@ René

Mijn auto is vrij compleet zoals ik hem kocht. Behalve deze 2 dingen niet echt op zoek naar onderdelen. Maar bedankt voor je aanbod. Ik zal voor de zekerheid eens tussen je posts kijken.
Gebruikersavatar
Mrdjc
Berichten: 915
Lid geworden op: 12 jan 2015 19:57

Re: Voor een impreza gl plus'97: dakspoiler velgenset

Bericht door Mrdjc »

Maarten,

Ik heb vanochtend wat foto's genomen voor je, alleen staan ze op mijn telefoon en zit ik momenteel op het werk.

Het zijn Bridgestone Turanza's ER300 205/50/R16 van week 52 2010 (2x) en Week01 2011 (2x)
Rondom ongeveer 6mm profiel over.

Ik heb ze over omdat ik zelf andere velgen gekocht heb om over de grotere remmen heen te zetten.

Velgen kunnen een goede poetsbeurt gebruiken maar zien er netjes uit, hele lichte stoeprand schade op sommige maar niks extreems.

Als je mij een PM stuurt met je email adres stuur ik straks even de foto's door.


Mvg,
Daniel
Daily: 2006 Forester SG9 2.5 XT 4EAT
Hobbybak: 1996 Legacy BD9 2.5 4EAT
Plaats reactie