forester op gas te koop(projekt)

Zet hier je eigen auto te koop
Plaats reactie
frits
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2013 00:13

forester op gas te koop(projekt)

Bericht door frits »

Beste mensen,
De boswachter heeft ondanks de zorg van de laatste maanden de handdoek in de ring gegooid, koppeling en/of drukgroep heeft het begeven, of in ieder geval slipt die er flink oplos, doordat ik het laatste jaar er veel aan heb laten doen, denk ik dat het een goede donorkar is of voor handige jongens een leuk opknapproject, fotootjes staan ook op mp, alleen de prijs zal voor de liefhebbers op dit forum anders zijn, er zitten vier drie maanden oude allweatherbanden op, gasinstallatie is door verdampere nagekeken en gereinigd zonodig dingetjes vernieuwd, nieuwe bougies, katalysator, airco en cruisecontrole werken goed, sidebars en radio cdspeler, trekhaak,het plaatwerk heeft wat deukjes en krasjes en roest hier en daar, apk ongevoelige barst in voorruit, distributie mag ook stilaan gebeuren, apk tot sept. 2017, kortom misschien kan iemand nog iets met deze onderdelendoos op wielen, anders gaat ie " voor de export" o ja km stand 450.000, maar motortje loopt(nog steeds) goed, als er mensen geinteresseerd zijn graag een berichtje per pb. groet Frits
frits
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 apr 2013 00:13

Re: forester op gas te koop(projekt)

Bericht door frits »

Nou, kennelijk is iedereen al voldoende voorzien van onderdelen en projecten, dus gaat de auto dinsdag weg voor de export! Iedereen verder veel succes met zijn/haar subaru, heb er zelf met veel plezier en eigenlijk geen echte problemen 150.000 kilometer mee gereden en wie weet komt er ooit weer een. Eerst even {hopenlijk} een paar jaar van mijn landrover gaan genieten. Gegroet Frits
Plaats reactie