XT TE KOOP........

Zet hier je eigen auto te koop
Gesloten
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

XT TE KOOP........

Bericht door the dude »

In onze vakantie hebben we ook nog eens tijd gehad om over div. zaken na te denken.

Vooral het wagenpark werd eens grondig onder de loep genomen en konklusie: we hebben er te veel :)
Eigenlijk kan je nooit te veel Subaru's hebben, maar als ze alleen maar staan te staan, is dat ook weer niet goed.
SHOOT 13.jpg
Dus naast de Outback gaat ook de blauwe XT het veld ruimen. Taxatie-waarde € 2500,00 1,5 jaar geleden.Deze krijgt bij verkoop een jaar APK erbij en richtprijs is € 1850,00
Gelet op de toekomstige status als young-timer (nog 8 mnd) mag de houderschap-belasting elke maand dan in je knip blijven zitten.
Trekhaak gaat eraf, luchtbalglekkage is verholpen, regelunit (nog)niet. Deze wil ik nog even wisselen met die van de rode XT, welke nu op gewone vering staat. Nu moet er nog regelmatig "onlucht" worden......

Het dak is door de vorige eigenaar dichtgekit en daardoor een rare matte kleur gekregen (als je rijdt zie je er niks van :D ), maar heeft nog last van lekkage. Koeling is prima. Motor loopt als een zonnetje en automaat idem dito. Met de vakantie ruim 5000km gemaakt en geen problemen.
caravan over beton-terras.jpg
De auto is verder geheel origineel, staat er lekker bij. Links achter de spatbordrand ca. 10cm krokant.

Dat is t wel zo'n beetje, mocht er mij wat te binnen schieten...... en anders gewoon vragen in dit topic. Voor wat nadere kennismaking; zie topic Ahead with the Past.




ps: Marnix, ik weet dat de prijs boven je begroting gaat/ging, vandaar dat ik je niet (meer) rechtstreeks hebt benaderd.

ps 2: de nwe eigenaar krijgt gratis en voor niks nwe ELECTRO-PNEUMATIC SUSPENSION STICKERS voor de komende 20? jaar erbij.....
STICKERS.jpg
Laatst gewijzigd door the dude op 26 mei 2010 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
LeoneTurbo
Berichten: 745
Lid geworden op: 11 nov 2008 21:15

Re: XT TE KOOP........

Bericht door LeoneTurbo »

Jammer dat je hem weg doet Jan en i.d.d. is de auto op dit moment iets boven het budget...
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT TE KOOP........

Bericht door the dude »

Hier mag wel een slotje op. We gaan a.s.zondag 1 1/2 week naar ons huisje in Hongarije met de XT. Dan blijft de auto daar voorlopig bij goede vrienden, die m bij tijd en wijle gebruiken kunnen.
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: XT TE KOOP........

Bericht door niksnut »

hoe kom je terug dan????????? op de fiets ?? :D
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT TE KOOP........

Bericht door the dude »

Nu je het er over hebt.......Ik wilde jou vragen; heb je volgende week wat te doen?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: XT TE KOOP........

Bericht door niksnut »

the dude schreef:Nu je het er over hebt.......Ik wilde jou vragen; heb je volgende week wat te doen?
ik heb het altijd druk chef. kan echt geen tijd vrij maken voor een daggie verwegiestan
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT TE KOOP........

Bericht door the dude »

Dat was niet de bedoeling hoor!. Gewoon ons ff ophalen vanaf het vliegveld......

Maar goed hoor; ook een sms-je is al te veel geworden, begrijp ik :D


Maar waar het om gaat........ ik ben er weer sinds gisteren en zoals verwacht (door mij tenminste) ging en gaat het hardstikke goed met de blauwe XT.
De vering blijft prima werken en ik heb voor de zekerheid een set achterveren XTra meegenomen.
De wagen heeft daar nog even hard moeten werken, materialen halen, steigermateriaal, hooi, 2 balken 10x10cm en 7mtr lang....en dat allemaal op een uitgeholde vouwwagen. Nu mag de XT van z'n rust genieten in een verwarmde garage en zo nu een dan voor een zondagritje of boodschappen doen eruit komen.

Er word dus straks heel wat verbouwd als we er niet zijn. Over eeen paar weken zit die klus erop, gaan we weer een lang weekend heen. (met het vliegtuig, Peet :mrgreen: ) Dan betalen we de klusjesman en als er wat geld over is lonken we alweer naar een volgende klus.
Een echte vakantie zal dan weer in t voorjaar zijn.

Vandaag dan de rode XT weggebracht voor een rvs uitlaat.
11042010(004).jpg
Met een tijdelijke rvs-tussenpijp EN de oude achterdemper van mijn oude groene Leone 1 Station (oudere leden van een ander forum weten wel welke) Na terugkomst een apk erop zetten en langzamerhand toonbaar maken.

Wordt vervolgd........
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 1638
Lid geworden op: 13 mar 2009 23:19

Re: XT TE KOOP........

Bericht door niksnut »

heey guppie . welkom thuis.
tuurlijk had ik je ff van schiphol willen halen , Dombo, ik dacht dat ik je ff uit Verweggiestan moest oppikken whahahah.
je al gelezen van de planning om weer eens bij elkaar te komen en dat smsje ............ ja sorry :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
zo goed :twisted: :?: :?:
Gebruikersavatar
the dude
Berichten: 1800
Lid geworden op: 21 dec 2008 12:43

Re: XT TE KOOP (maar niet heus... )

Bericht door the dude »

:) Tuurlijk en vanaf nu maar toch een slotje ?
XT: 2 COOL 2 B 4GOTTEN
Gesloten